Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De reeds aangekondigde HD kanalen RTL5 HD- RTL7 HD - Net5 HD en Veronica HD zijn in tegenstelling tot het bericht van CD nu al te ontvangen i.p.v. 15 april.

Geplaatst:

gewone fastscan en HD fastscan zijn ook al te laden..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Geplaatst:

Dit lijkt me nogal logisch dat je ze kan ontvangen.

Als je verschillende aankondigingen en topics leest, zouden ze ook 13 april komen en dan heb canaldigitaal 2 dagen om de zenders te finetunen en de epg goed te krijgen.

Geplaatst:

Wat voor de een misschien wel logisch is, hoeft voor de andere niet zo te zijn. Voor mij was het in ieder geval wel een aangename verrassing en dat wilde ik graag met andere - niet zo kundige leden - delen.

Geplaatst:

dit bericht was al lang op dit forum bekend. als je de andere topics leest in deze zelfde rubriek. Niets nieuws dus

Geplaatst:

Bedankt voor de tip. Ik wist het dus niet, dacht ook dat het pas de 15 zou zijn.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

yes. daar ben ik blij mee. Kan ik toch the pacific in HD zien (op legale wijze) smile

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.