blitzteam Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Waar kan ik mijn opgenomen bestanden vinden op mijn harddisk en hoe speel ik deze af hoe wis ik ze hoe kan ik de film verder/terugspoelen etc,etc,etc Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 knop 15 dus effe je gebruiksaanwijzing pakken dan lees je ook hoe een en ander werkt in de lijst aangekomen op de film middels cursor menu wissen ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Geplaatst: 16 april 2010 in de lijst aangekomen op de film middels cursor menu wissen heb ik gedaan maar als ik weer terug ga na mijn map opgenomen bestanden staan ze er weer. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
metoo Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 OpenPli: in de lijst aangekomen op de film middels cursor Rode knop= wissen/verwijderen (zie kleurtoetsen) Groene knop= verplaatsen etc ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
blitzteam Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Geplaatst: 16 april 2010 ik heb het bestand verwijderd met rode knop (verwijderen )maar als ik dan op exit druk en dan terug ga naar de lijst waar mijn opgenomen bestanden normaal staan zijn de verwijderde bestanden weer terug.?????????? ik zie staan opgenomen bestanden .../media/hdd/movie/.trash/ er onder staan 4 mappen verwijderen verplaats locatie markering Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Geplaatst: 16 april 2010 Inmiddels al opgelost: Als je in /media/hdd/movie/.Trash bent, dan bevindt je je in de prullenmand. Selekteer even het up-mapje boven in. Daarna ben je weer in /media/hdd/movie en dit is de locatie waar standaard de opnames komen. Wis je nu een opname dan verplaatst die naar /hdd/movie/.Trash en daar hoef je verder niks te doen want de opnames worden na enige tijd automatisch verwijderd Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen