boaz Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Ik heb een simpel convertertje gekocht van een paar tientjes, ik hoef maar een paar VHS banden om te zetten die ik misschien ooit nog eens wil zien en dan kan de VCR afgedankt. Dit is de *ION converter met EZVideoconverter als software pakket, werkt heel aardig in een snelle test op een PC met Vista maar op m'n laptop met Windows 7 64 bit is het een en al gekraak en gestreep. Toch werd hardware en software zonder meer geaccepteerd. Kan het zijn dat het pakket desondanks niet compatibel is? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
SalimRMAF Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Eigenschappen van de .exe > Compatibiliteit > Aanvinken: "Als Administrator" en "Windows Vista" Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen