Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gegroet

Volgende doet zich voor:

Telkens een opname start op de DVD-recorder, volgt de TV deze "bron" en moeten we zappen om verder te kijken naar de TV(-tuner(analoog)) of de sat-ontvanger (via HDMI). Wanneer de DVD niet aanstaat; gebeurt hetzelfde als de satontvanger aangaat voor een opname.

De DVD recorder gaat via scart naar de Panasonic (type LE32A456).

Vraag: Kan ik ergens een instelling veranderen in de TV zodat het omschakelen niet automatisch gebeurt?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Gerard 76

Dat zal ik eens proberen.

Bedankt voor de suggestie.

Heb de scart inmiddels "verstoken" en om 20.00u begint er een opname voor thuis (jaja hier wordt er naar gekeken :-)). Zal het eens in het oog houden.

Laat nog weten hoe het verlopen is.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Helaas, dit heeft niet geholpen. Nog iemand een suggestie?

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Type van TV is van een samsung niet van een panasonic,zou als het een samsung is anynet (of zoiets) uitzetten.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

cornea

Euhm ja, ik geef het toe, het is een Samsung (fout van mij).

Bedankt voor de oplossing, ga het onmiddellijk proberen.

Groeten van dvbs,        

• Moderator
Geplaatst:

Anders kan je in de scartkabel pen 8 onderbreken, dan kan je DVD recorden de TV niet meer omschakelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ceesv

Bedankt. Zal dan maar een op zoek gaan welke pen 8 is.

Anynet uitschakelen (inderdaad via het menu) bood geen uitkomst.

Iedereen bedankt!

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

na anynet uitschakelen beide apparaten wel stroomloos (eerst LCD en dan pas stekker erin van DVD) maken voordat de LCD de DVD uit zijn systeem verwijderd. .

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen