Ga naar inhoud


Zoekmachine geef niet meer dan 12 Pagina


Gast schotelkop

Aanbevolen berichten

Gast schotelkop

Pagina 12 en dan is het stop!

ik mag graag lezen.ook bij oude topig en daar vindt ik behoorlijk goede info, maar ik kom verder dan 12 pagina.Dus Lekker doorbladeren is er niet meer bij.Doe ik iets fout??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het is nog steeds tot 2 jaar met een maximaal resultaat van 300 hits.

 

25 per pagina x 12 = ?

 

Deze database heeft 1,8 miljoen berichten. Die willen we niet allemaal door jullie laten doorzoeken, want dan kunnen we nog een server neerzetten alleen voor de zoekfunctie. smile

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Thomas2000
Maximaal 2 jaar betekent dat je ook ouder als 2 jaar en nieuwer als 4 jaar kan zoeken, en ouder dan 4 jaar jonger dan 6 jaar enz.



Niet helemaal, probeer maar. Antwoord zoekfunctie Geen resultaten gevonden. Gebruik een ander criterium.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Origineel bericht van: Thomas2000
Maximaal 2 jaar betekent dat je ook ouder als 2 jaar en nieuwer als 4 jaar kan zoeken, en ouder dan 4 jaar jonger dan 6 jaar enz.



Niet helemaal, probeer maar. Antwoord zoekfunctie Geen resultaten gevonden. Gebruik een ander criterium.


vreemd, ik probeerde het, nieuwer dan 7 jaar, ouder dan 5 jaar, en dan zoeken op dm500 en krijg gewoon 12 pagina's resultaat.

ben wel blij met dit draadje trouwens, had nooit in de gaten dat je op die manier ook verder dan 2 jaar terug kunt zoeken


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Thomas2000
Als ik zoek op dreambox, ouder dan 2 en jonger dan 4 jaar krijg ik gewoon 300 resultaten.


Ja en ik zit dus keihard te slapen blush

Nieuwer als 2 jaar en ouder als 4 jaar, dat kan echt niet whistle



post-214-1318260868,4402_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat kan dus wel, enkel moet je daar wel even voor lezen wat andere leden in dit topic schreven wink.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...