antonlamers Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Hoi Ik vroeg me af of het canaldigitaal monoblock twin goed werkt met de dreambox 7025+ volgens de handleiding v/d dreambox kun je kiezen two satelites via toneburst a/b, maar met het monoblock kan ik niet iedere lnb een aparte tuner geven. Ik heb nu two satelilites via diseqc a/b, maar ik heb nu 1 coax kabel liggen en de tuner doorgelust. Ik wil 2 coax kabels leggen zodat ik op astra3 kan opnemen en astra1 kijken, of net andersom. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
paardengek Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Met monoblok twin bedoel je dus waarschijnlijk canal digitaal duo LNB. Dat is vrij simpel: ( diseqc instellingen / tuner instellingen ) ) Tuner A : Astra 19.2 op AA Astra 23,5 op AB Tuner B : Gelijk aan tuner A Problem solved. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
satencom Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 als je een duo lnb krijgt daar zitten twee aansluitingen op ,even een kabel er bij treken maar wat heb je er nu op een monoblock of een duo lnb met 1 aansluiting een monoblock is meestal voor de astra 19,2 en de hotbird ,en een duo lnb is voor astra 19,2 en 23 ,5 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
antonlamers Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 een cnaldigitaal duo lnb twin astra 19 en astra 23 dit staat op de doos, maar op de achterkant van de lnb staat monoblock. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
cookie monster Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Duo_LNB_60_Twin.jpg C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
satencom Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 ja dat klopt dat staat inderdaad op de lnp dan zal het wel lukken maar wat van lnb had je dan eerst op de schotel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
antonlamers Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 een multytenne single en later een enkele alp. anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen