Ga naar inhoud


[TF7710PVR] .Rec file van HD kanalen.


Peppie1

Aanbevolen berichten

Sommige programma's copy ik van mijn Topfield naar een 16GB USB stick en zet ze dan op mijn PC om daar dan met 'Video ReDo TvSuite' de reclame uit te halen en op DVD te zetten.

Nu ik ned 1,2 en 3 in HD heb omgezet gaat het ineens niet meer, video redo kan de rec files ineens niet meer lezen.

Neemt de Topfield de HD kanalen in een andere vorm op?

Ik heb het nog eens met een non HD kanaal geprobeerd (RTL5) en het doet het gewoon nog steeds, dus het ligt niet aan mijn USB stick of iets anders. Het moet het feit zijn dat het nu HD kanalen zijn. Ik heb ook geprobeerd eerst het programma te kopieeren op de Topfield en dan die kopie te gebruiken, maar dat maakt niets uit.

 

Heeft iemand dit ook gemerkt?

Weet iemand hier een oplossing voor? Behalve dan terug gaan naar de SD kanalen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


SD is MPG2, gelijk aan DVD

HD is H264, een veel efficiëntere codec...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja het werkt wel, maar is dan geen HD meer

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Tja het werkt wel, maar is dan geen HD meer


Denk dat de topic starter dit niet uitmaakt immers hij zet het op dvd, en dat is ook geen HD. Btw de *.rec files van de TF bewerk ik zelf meestal met Nero Vision, werkt ook goed.

Topfield TMS-SRP 2100, Triax 110 cm op motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...