Elwin Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Hoi satters, ik heb via een ander forum de mogelijkheid om mijn MaxDigital 225 in te ruilen voor de VU+ Duo. Ik ben benieuwd wat jullie van deze ontvanger vinden? Ga ik erop vooruit met de VU+? En heb ik dan wel gewoon beeld op alle zenders? Nu doet Ned1 HD het niet... Ik hoor het graag!
DeBeek Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Waarom kijk je niet gewoon in het VU+ Forum ?
Elwin Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Heb daar inderdaad al wat rondgekeken. Volgens hen is het een prima ontvanger, maar op de site van het bekende tijdschrift zeggen ze het geen ontvanger is 'om zomaar van het ene naar het andere kanaal te zappen'. Was benieuwd naar jullie ervaringen, en of ik erop vooruit ga met de MaxDigital 225.
D_liver Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Wat een "raar" aanbod gaat Maxdigital nu de support voor de 225 stoppen dan? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast aart44 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: D_liver Wat een "raar" aanbod gaat Maxdigital nu de support voor de 225 stoppen dan? Hij neemt van deze fabrikant Hubtech in Korea niets meer af dus de support is moeizaam, dat is de reden dat hij een aanbod heeft om een VU+ of een VU solo of een ci module van CDS voor een aantrekkelijk bod aanbied. Is al maanden bekend maar de VU+ is niet aan te slepen dus eindelijk komt er nu iets.
Elwin Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: D_liver Wat een "raar" aanbod gaat Maxdigital nu de support voor de 225 stoppen dan? Hij neemt van deze fabrikant Hubtech in Korea niets meer af dus de support is moeizaam, dat is de reden dat hij een aanbod heeft om een VU+ of een VU solo of een ci module van CDS voor een aantrekkelijk bod aanbied. Is al maanden bekend maar de VU+ is niet aan te slepen dus eindelijk komt er nu iets. Mag ik vragen, jij gaat voor de VU+ Duo?
Elwin Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Ben ingegaan op de aanbieding voor de module van Canal Digitaal. Dat lijkt me beter, de Max is een prima ontvanger! Jammer dat Nederland 1 HD het niet doet, na 30 april is dat dus opgelost, als het meezit! Eindelijk!
Gast aart44 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: Elwin Mag ik vragen, jij gaat voor de VU+ Duo? Weet ik nog niet ik heb al drie HD ontvangers en met de Maxdigitaal kan ik alles wat ik wil, ben het met je eens dat het een prima ontvanger is en met de voor laatste software doet NL1 HD het ook maar ja dan krijg je weer geen kaartupdate.
Elwin Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Elwin Mag ik vragen, jij gaat voor de VU+ Duo? Weet ik nog niet ik heb al drie HD ontvangers en met de Maxdigitaal kan ik alles wat ik wil, ben het met je eens dat het een prima ontvanger is en met de voor laatste software doet NL1 HD het ook maar ja dan krijg je weer geen kaartupdate. Precies. Optie 1 van de module is op dit moment even het gunstigst. Mocht ik over een aantal maanden een nieuwe ontvanger kopen heb ik wel gelijk de module.
DeBeek Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Tja, en mocht je dan later toch een VU+ kopen, dan heb je de module helemaal niet meer nodig.
Gast aart44 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: DeBeek Tja, en mocht je dan later toch een VU+ kopen, dan heb je de module helemaal niet meer nodig. Je weet natuurlijk nooit wat ze in de toekomst nog voor grapjes met de codering gaan uithalen en dan is de seca ci module van CDS toch wel zekerder die blijft werken. Momenteel werkt cc cam ook uitstekend maar je kunt nooit weten.
columbo Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 TjA,je kunt nooit weten hoe een Koe een Haas vangt,ccam kun je nog aan passen een CI module meestal niet.
Bigfoot Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Onderwerptitel aangepast, eerst leek het net een advertentie voor het 'Te Ruil' forum.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen