Ga naar inhoud

[DM500HD] Flashen niet meer mogelijk...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds afgelopen vrijdag een DM500HD in gebruik voor op de slaapkamer. Fraaie box en de eerste dagen met veel plezier gebruik van gemaakt, PLI Image geladen en alle HD zenders erin en klaar is kees....

Echter na 3 dagen kreeg ik de box niet aan, power off/on etc. maar niet werken dus geprobeerd te flashen via de netwerkmethode, die ging echter halverwege hangen dus na lang wachten hem toch maar van de stroom gehaald en nog een poging gedaan zonder succes.

Kreeg het daarna niet meer voor elkaar, ook niet met de USB/Serial methode. Ik krijg ook geen LEDS meer die branden aan de voorkant.

Nu kan ik hem voor garantie gaan melden maar ben ik bang gezien de ervaringen van anderen met dream dat ik dan de box voor de WK niet meer terug heb cry

Wat is slim ? De Box voor garantie melden of zijn er toch nog dingen die ik kan proberen ?

Aangezien ik hem online heb gekocht, zou ik wellicht ook nog gebruik kunnen maken van mijn retourrecht of is dit niet redelijk ?

Geplaatst:

je moet zowiezo bij je verkoper zijn die moet het oplossen en dat kan door een andere te sturen naar je en dat jij diegene wie je hebt naar hem op stuurt en anders eventueel geld terug vragen (als ze dat doen) en er zelf eentje kopen. jou verkoper is in eerste instantie aansprakelijk.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Welkom bij de club! Je bent zeker niet de enige.

Ik 'heb' hem nu 6 weken. De laatste 3 weken ligt ie bij de de dealer of Dream multimedia.

Precies dezelfde klachten.

Mijn eerste DM was de DM500S met het bekende ethernet adapter probleem. Dat is ook nooit opgelost door Dream multimedia.

Is ook mijn tweede DM aankoop een miskleun?

Wie het weet mag het zeggen. Baal als een stekker.

Ik zou direct reageren bij de verkoper. Misschien krijg je een nieuwe. De mijne wordt eerst geprobeerd te repareren.

Mvg.

Geplaatst:

Zet je de box met een verdeelstekkerdoos aan- en uit? Zo ja, kan het goed zijn dat hij daardoor heen is, moet je nl. niet doen.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: bigtwin
Zet je de box met een verdeelstekkerdoos aan- en uit? Zo ja, kan het goed zijn dat hij daardoor heen is, moet je nl. niet doen.

Nope, dit zou geen goed plan zijn en heb ik ook nooit zo gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen