Gast vortexx Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Hoi, Ik heb een DM500HD en kan daarmee geen HD zenders ontvangen. Alle overige zenders werken goed, alleen HD zenders niet. Ik heb een abbo met HD zenders. Wie weet wat er aan de hand is?
Gast Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Geef eens wat meer informatie: - heb je een zenderlijst met Astra 3 ingeladen? - zijn je HD zenders in de lijst wit of grijs? - zijn die zenders uberhaupt wel zichtbaar in je lijst? - heb je wel een LNB voor Astra 3? - als je handmatig hebt gescand heb je dan wel DVB-S2 aangezet?
Gast vortexx Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Hoi, Ik heb een complete zenderlijst ingeladen en de HD zenders zijn ook zwart. Ik krijg alijd de melding "tune failed" bij de HD zenders. Nog wat info: Image: oozoon Cam: cccam 2.1.4
Gast Opuske Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Je bent toch zeker dat je de 500 HD gekregen hebt bij aankoop heh Heb vorige week een vriend over de deur gehad hier die hetzelfde probleem als jou had. Had een 500 HD gekocht maar had een gewone 500 meegekregen lololol. Diene jongen weet natuurlijk niet beter want die kende er niets van. MAar wil maar gewoon zeggen dat zo een dingen kunnen gebeuren bij andere ook vooral omdat 500 en 500 hd wel eens tot vergissingen kunnen leiden.
Gast vortexx Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 De abonnement heeft zeker de HD zenders, heb ook een DM800HD en daar werkt het 100%. En ik weet zeker dat het een DM500HD is en geen DM500S. Zou het misschien een bepaalde instelling kunnen zijn op de DM500HD?
Gast Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Origineel bericht van: vortexx Zou het misschien een bepaalde instelling kunnen zijn op de DM500HD? Heb je bij tuner configuratie wel DVB-S2 ingesteld?
Gast dreamB500HD Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Heb ik ook gehad. Na het inladen van de zenderlijst. Heb ik de DB alle zenders opnieuw laten zoeken. Daarna kom ik HD zenders bekijken Misschien werkt het bij jouw ook zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen