Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 wie kan mij helpen?? als ik files heb gevonden staan er meestal de pic en de eeprom in.......ik mis de loadhex....hoe kom ik hieraan?bijvoorbaat dank
harry Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Niet bij alle software is een loader nodig.<BR>Wanneer die werkelijk ontbreekt en wel nodig is, kun je een willekeurige loader.hex gebruiken die eerder goed heeft gewerkt.<BR>De loader.hex wordt toch overschreven door de ...pic.hex.
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 loader.hex is zo ongeveer de minst moeilijk vindbare file die er bestaat (op satelliet-gebied). Even zoeken en je hebt 'm dus. Als j'm niet kan vinden of het werkt niet kun je ook het programma Chipcat gebruiken, daar heb je geen loader.hex nodig (zit reeds in het programma ingebouwd en wordt eerst automatisch in je kaart geladen).<P>Greetz,<BR>Harrie.
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 bedankt allebei de harry's ik ben weer wat wijzer geworden ik ga eerst effe kijken of het met een oude loader lukt en effe dat progje zoeken .greetz stafford
Aanbevolen berichten