ariebakker Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Hallo hier loopt hij vast tijdens het laden. Gebruik de E2 Henksat Rotating 45E - 45W settingslijst. Om de lijst te laden gebruik ik EnigmEdit versie 1.3.4 Met het laden van b.v. de satlordslijst heb ik nog nooit problemen gehad. Hij loopt bij de tweede stap al vast (processing services) Hebben meer mensen last van dit probleem? Ontvanger is een dm8000 met open pli
Gast pieterg Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Origineel bericht van: ariebakker Ontvanger is een dm8000 met open pli dan kan je de lijsten gewoon vanuit het menu installeren
Harley Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 THX Henk [small]Motorvision ff uit muziek halen[/small] VU+ Duo2 - PrismCube
ariebakker Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Hallo Piet, Dat klopt inderdaad. Ik had vanmorgen een update gedaan maar zag daarna de lijst voor draaibare settings er niet meer tussen staan. Vandaar dat ik het even met de pc geprobeerd had. Ik probeer het anders straks nog wel een keer om het direct vanuit de ontvanger te laden. Bedankt voor je reactie iedergeval.
hemertje Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Origineel bericht van: ariebakker Hallo Piet, Dat klopt inderdaad. Ik had vanmorgen een update gedaan maar zag daarna de lijst voor draaibare settings er niet meer tussen staan. Vandaar dat ik het even met de pc geprobeerd had. Ik probeer het anders straks nog wel een keer om het direct vanuit de ontvanger te laden. Bedankt voor je reactie iedergeval. wanneer je al eerder deze draaibare lijst geinstalleerd had wordt bij een update dezelfde lijst ook geupdate (als er tenmiste een update van beschikbaar is) verder vind je de reeds geinstalleerde plugins niet meer terug in de te downloaden plugins (simpelweg omdat ze al geinstalleerd zijn), je vind deze reeds geinstalleerde plugins terug in de eventueel de te verwijderen pluginslijst (rode knop) DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
ariebakker Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 hemertje, Bedankt voor je reactie. Dan zou het laatste wel de oorzaak zijn inderdaad. grt, Arie
tvr4ever Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Geweldig bedankt Henk !!! Jouw settings zijn helemaal TOP
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 ik krijg bij de Henksat bijna geeneen HD zender aan de praat op m'n 800. misschien laad ik ze hopeloos verkeerd maar wanneer ik eens vreemd ga, dan werken ze wel met de lijst van 5-12 wordt het nog vreemder merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 hopelijk leest Tante Merde dat "vreemdgaan niet" anders kom je niet over 30010 lijstjes laden is gemeengoed maar ook gemeen. heb je de satellite.xml bekeken heb je de satellite.xml zelf gedownload bij eu heb je zelf nog eens een scan laten lopen (dus lijst en xml op elkaar afgestemd) ? ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ome Merde Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 allen neen ik heb de vorige lijst van henksat (4-7 of 4-9 ik wil eraf zijn ) ook gebruikt. die list de kanalen wel maar ik krijg enkel beeld op mtvnd. gooi ik er een lijst van onze conculega's in dan werken ze allemaal nu kan ik copy en pasten maar daar ben ik te lui voor merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 dat siert je... ruiterlijk toegeven dat je lui bent. ik ook hoor, maar als ik geen beeld krijg breekt oorlog uit. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Simean Geplaatst: 8 december 2009 Geplaatst: 8 december 2009 Heb hem er hier ingezet met de laatste dreamset, zonder scan en alles lijkt te functioneren ! Thx Henksat! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Aanbevolen berichten