Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ome Merde
ik krijg bij de Henksat bijna geeneen HD zender aan de praat op m'n 800.
misschien laad ik ze hopeloos verkeerd maar wanneer ik eens vreemd ga, dan werken ze wel smile



Hmmm, vreemd.
Welke image/versie gebruik je?
Installeer je hem vanaf de PC, zo ja met welke tool?
Doet ie het wel op b.v. PLi en de lijst uit de downloads?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Klopt het dat deze nieuwe lijsten nog niet in de downloads sectie staan bij de Pli Jade3 plugins/settings? als ik een update doe dan krijg ik namelijk geen nieuwe. Ook als ik de huidige settings verwijder en vervolgens opnieuw de Henksat settings installeer dan krijg ik de 20090704 file. Ik gebruik de 19e settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt bij mij prima in de 800 wel viel me op dat motors tv niet was aangepast vergeten denk ik verder geen probleem met het er in brengen erg bedankt! voor je inspanning en het maken van de lijst, ik en volgens mij nog vele anderen zijn er blij mee.

 

MHV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aux99
Origineel bericht van: Henksat
In dat geval even handmatig installeren, of overstappen naar de laatste Openpli image.


LIjkt me leuk, overstappen.. maarehh.. nog unstable hé... ik doe het wel even handmatig


als je het topic 'pli unstable' doorleest dat er al velen je voor zijn gegaan en er worden eigenlijk geen problemen gemeld die normaal gebruik onmogelijk maken... zelf draai ik al 2 jaar in de huiskamer deze 'interne' unstable images en ervaar ook geen echte problemen...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheMystery
Lijst is volgens mij wel nieuw alleen staat er nog de oude datum in bij het eerste boeket favorieten


Echt niet, dan is er toch iets verkeerd gegaan bij jou.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit geweldig ! Goed karakter die Henk. Ik gebruik op dit moment een andere lijst (die ook goed bevalt), dus ik profiteer hier niet direct van, maar toch even een posting.

 

Prachtig gewoon dat iemand uiteindelijk inziet dat de weinige 'negatievelingen' toch niks toevoegen aan een forum als sat4all EN dat andere daar de duppe van worden. Ik denk persoonlijk dat je/dit team een hoop mensen blij maakt en DAAR HOU IK VAN !

 

Een 11 krijg dit team van mij

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MySat


Een 11 krijg dit team van mij



Is dat binair?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hmmm, vreemd.

Welke image/versie gebruik je?

Installeer je hem vanaf de PC, zo ja met welke tool?

Doet ie het wel op b.v. PLi en de lijst uit de downloads?

 

vreemd indeed.

ik maak gebruik van Gemini 4.5 was het geloof ik (de nieuwste i.i.g), installeer hem met dbedit 3.0, geen idee of ie het met Pli wel doet.

ik zal de lijsten eens vergelijken. die ik nu heb werkt nl. wel (is een lijst van onze conculegas)

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...