Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ome Merde


vreemd indeed.
ik maak gebruik van Gemini 4.5 was het geloof ik (de nieuwste i.i.g), installeer hem met dbedit 3.0, geen idee of ie het met Pli wel doet.
ik zal de lijsten eens vergelijken. die ik nu heb werkt nl. wel (is een lijst van onze conculegas)


Je bent echt de enige die het niet werkend krijgt, mogelijk ligt dit aan Gemini, of je hebt een lokaal probleem met DBedit.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dan zou het aan Gemini moeten liggen. als ik een lijst erin flep waarmee de HD kanalen wel werken, gebruik ik dezelfde versie dbedit (heb d'r maar 1 geïnstalleerd uiteraard) smile

 

dusssss, zijn er meer mensen met Gemini 4.5 waarbij de HD kanalen niet werken (compleet verdwijnen op een paar na uit de lijst (zie screenshot)) ?

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
dan zou het aan Gemini moeten liggen. als ik een lijst erin flep waarmee de HD kanalen wel werken, gebruik ik dezelfde versie dbedit (heb d'r maar 1 geïnstalleerd uiteraard) smile

dusssss, zijn er meer mensen met Gemini 4.5 waarbij de HD kanalen niet werken (compleet verdwijnen op een paar na uit de lijst (zie screenshot)) ?



merDe


Probeer eens met dreamset ? Het zou moeten lukken met DBedit uiteraard maar dan kan je ook dat weer uitsluiten.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
dan zou het aan Gemini moeten liggen. als ik een lijst erin flep waarmee de HD kanalen wel werken, gebruik ik dezelfde versie dbedit (heb d'r maar 1 geïnstalleerd uiteraard) smile

dusssss, zijn er meer mensen met Gemini 4.5 waarbij de HD kanalen niet werken (compleet verdwijnen op een paar na uit de lijst (zie screenshot)) ?



merDe


nope, heb vanwege je melding de draaibare lijst (alleen wel de voor mij overtollige satellieten eruit gehaald) in m'n Gemini 4.5 installatie gegooid mbv dreamboxedit 3.0.0.0 gaat prima hier met de HD kanalen...



mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Henk (of iemand anders die het weet)

 

Werken jouw kanaallijsten ook op de newnigma2 image?

of alleen op de pli image?

 

Weet iemand misschien een internetsite met een overzicht welke images met welke kanaallijst werkt (geschikt voor 13 19,2 23,5 en 28,2?)?

 

Zou ik erg mee geholpen zijn aangezien ik het overzicht een beetje kwijt ben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: aux99
Origineel bericht van: Henksat
In dat geval even handmatig installeren, of overstappen naar de laatste Openpli image.


LIjkt me leuk, overstappen.. maarehh.. nog unstable hé... ik doe het wel even handmatig


als je het topic 'pli unstable' doorleest dat er al velen je voor zijn gegaan en er worden eigenlijk geen problemen gemeld die normaal gebruik onmogelijk maken... zelf draai ik al 2 jaar in de huiskamer deze 'interne' unstable images en ervaar ook geen echte problemen...


Ok, geupdate naar openpli. werkt perfect en ook de settings staan er nu goed in (inclusief HD kanalen)!! super!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

####### Nieuwe lijsten beschikbaar !!! #######

 

Ik heb zojuist, 14-04-2010, nieuwe lijsten online gezet, voor E1 per direct beschikbaar, voor E2 bij de volgende build via softwareupdate en de downloads beschikbaar.

Natuurlijk is het hele CDS pakket actueel met de 4 nieuwste HD-zenders.

 

Voor handmatig plaatsen op je box kun je ze vinden op de Henksat pagina......

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
####### Nieuwe lijsten beschikbaar !!! #######

Ik heb zojuist, 14-04-2010, nieuwe lijsten online gezet, voor E1 per direct beschikbaar, voor E2 bij de volgende build via softwareupdate en de downloads beschikbaar.
Natuurlijk is het hele CDS pakket actueel met de 4 nieuwste HD-zenders.

Voor handmatig plaatsen op je box kun je ze vinden op de Henksat pagina......


Het is vandaag toch de 13-04-2010?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme001


Het is vandaag toch de 13-04-2010?


Scherp, maar de 1e OpenPLi build draait komende nacht weer, en dan is het de 14e, vandaar.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...