Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henksat
Problemen zijn onstaan omdat de nieuwe transponders nog niet in de satellites.xml stonden.


Als het goed gaat, morgen in de build een verse satellites.xml via softwareupdate.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: antonlamers
@Henk,

Als ik de HD zenders wil verwijderen, kan ik dan gewoon in dreambox edit de "data" zenders verwijderen?

anton


Nee, zo stellig kun je dat niet doen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Henksat
Problemen zijn onstaan omdat de nieuwe transponders nog niet in de satellites.xml stonden.


Als het goed gaat, morgen in de build een verse satellites.xml via softwareupdate.


En het ging dus goed.
De satellites.xml in de feed is nu geupdate.
Ik ben benieuwd of mensen welke nog geen softwareupdate hebben gedaan sinds het uitkomen van mijn lijsten (de 14e) of deze nu wel probleemloos kunnen updaten en mijn zenderlijsten dan wel gelijk werken.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Doe je wel een reload settings?
Of anders een herstart enigma.


Reload en restart Enigma geprobeerd, beide zonder suc6.

OOk .tar.gz file in tmp gezet en op die manier geprobeerd te installeren, installatie gaat goed maar daarna zelfde problemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DBdrug


OOk .tar.gz file in tmp gezet en op die manier geprobeerd te installeren, installatie gaat goed maar daarna zelfde problemen.


Een 2e keer install moet goed gaan, en na een softwareupdate vandaag zou het in één keer goed moeten gaan.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DBdrug
(Henksat kan helaas niet in Gemini, kon dit maar!).


Nou nee, zit ik niet echt op te wachten......... cool

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: antonlamers
@Henk,

Als ik de HD zenders wil verwijderen, kan ik dan gewoon in dreambox edit de "data" zenders verwijderen?

anton


Nee, zo stellig kun je dat niet doen.


hoe kan ik dan het beste alle hd zenders verwijderen, zodat zo ook niet meer in de verschillende bouquetes staan.
Ik dacht als ik alle data transponders verwijder dan zijn ze ook uit de bouquetes.

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: DBdrug
(Henksat kan helaas niet in Gemini, kon dit maar!).


Nou nee, zit ik niet echt op te wachten......... cool


@Henksat: Je handtekening wordt niet goed weergeven: bij het woord Pli.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
het vreemde doet zich voor dat enkele services voor HD tv zenders als Data zijn gemarkeerd en enkele als TV zijn gemarkeerd


Klopt, heb ik hier ook, is een issue van DBedit. Wel op te lossen door meer servicetype toe te voegen, maar heb er zelf nooit last van gehad.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


@Henksat: Je handtekening wordt niet goed weergeven: bij het woord Pli.


Heeft altijd wel gewerkt, maar effe aangepast, scherp van je....

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je 13-19.2-23.5-28.2 package verwijderd.

Na de update en reboot was RTL5HD, NET5HD en geloof nog 1 weer vertrokken. Eigen lijst er maar weer ingezet.

Zit niet te wachten dat met elke box update mijn channellist op de kont ligt door 1 of andere knullig bugje.

 

Kijk bij de volgende major update wel weer opnieuw smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wederom een update van mijn zenderlijsten, hoofdzakelijk vanwege enkele problemen in de CDS-HD lijsten welke nu opgelost zijn

 

Zoals altijd te vinden op de bekende pagina, vanaf morgen ook in de nieuwe E2 builds.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...