Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...

Henk een vraagje: Ik heb je lijst voor rotor gedownload via OpenPLi 1.0 voor 500+. Die is genoemd "Henksat Rotation 45E - 45W" als ik me niet vergis.

 

Maar als ik onder satellieten kijk (groene knop) zie ik satellieten 42E tot en met "maar" 12.5E

 

Lijsten van 0.8W, 5W en laatste 12.5W zijn allemaal leeg.

 

Ik wou vragen of dit klopt of dat er iets bij mij verkeerd gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal niet zeggen dat alle satellieten erin zitten, maar de 3 door jou genoemde in ieder geval wel, dus denk ik dat er bij jou iets fout gaat.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk, je neemt een hoop mensen weer een boel werk uit handen en je bent zeker een lichtpuntje voor de mensen die in het geheel niet in staat zijn om zelf zo'n mooie lijst in elkaar te zetten!

 

Top! Bedankt! !!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Ik zal niet zeggen dat alle satellieten erin zitten, maar de 3 door jou genoemde in ieder geval wel, dus denk ik dat er bij jou iets fout gaat.

Henk bedankt voor je snelle antwoord. Die satellieten staan wel in mijn lijstje maar als ik onder satellieten erop klik dan zie ik bijboorbeeld bij Atlantic Bird 1 12.5W volgende staan:

services (0)
provider
services (0)

Dat geldt voor zowel 0.8W als 5.0W

Ik heb zelf Hispasat 30.0W gescand 1 transponder en die staat er nu ook erin, voorheen niet.

Waar kan ik met DCC kijken zodat ik kan zien of die lijstjes in mijn dreambox echt leeg zijn of dat ze simpelweg niet gelezen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lujo


Waar kan ik met DCC kijken zodat ik kan zien of die lijstjes in mijn dreambox echt leeg zijn of dat ze simpelweg niet gelezen worden?



Ik gebruik geen dcc, helaas.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: milili

ik hoop dat je de energie er voor kunt houde om regelmatig
een update te doen maar 1x per maand is al heel vaak !!


Laatste maanden verandert er gewoon veel, als dat minder wordt kan de updatefrequentie ook omlaag.


Ik vind wel nu er zoveel nieuwe zenders(HD) bij komen het zappen wel trager gaat soms duurt het langer dan 4 sec wat voorheen korter was.En somige zenders geven nu een Melding niet gevonden of fout bij afsemmen.Hoe los je dit op?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Origineel bericht van: Loui (K)
En somige zenders geven nu een Melding niet gevonden of fout bij afsemmen.Hoe los je dit op?


Zou kunnen dat je problemen hebt met je diseqc switch.
Was hier wel in ieder geval.
Gebruik nu emp en dat werkt prima


EMP????
Vertel eens hoe dit werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...