Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

super, bedankt

Heb een kleine aanvulling tav JimJam, ook vermeld op het pli forum (http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=64&thread_id=16530):

 

JimJam kreeg ik niet werkend met de laatste enigma 2 henksat lijst van 5/1/2011. Na meerdere scans op het kanaal op de box zelf, de hele astra 3 en een fastscan, zag ik ineens JimJim (23) in de dreambox kanalenlijst staan. Dit kanaal werkte en was Nederlands. Deze heb ik uitgelezen met dreamboxedit en ik zag dat er een aantal extra parameters waren toegevoegd in het veld 'extra parameters' ('c:050002,C:0500,C:0100,f:9'). Daarnaast waren de PID's voor video, audio, tekst en PCR ingevuld met respectievelijk 413, 1713, 2173 en 413 (zoals vermeld op kingofsat http://nl.kingofsat.net/detail-jimjam-nl.php).

 

Exact deze zaken heb ik aangepast in een enigma 1 lijst en voila...

 

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de Rotating 45E - 45W mist een hele hoop sattelieten, en ik heb zo even geen laatste lijst, heeft iemand nog een complete lijst, mag wat verouderd zijn. ik heb hem nodig voor een bekende, enigma2 graag

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joeri peeters
heb juist de lijst geladen,maar heb geen geluid meer,niet via surround en ook niet via de tv alleen.Iemand een idee wat ik verkeerd doe,heb eeb dm 800


Was bij mij ook het geval!
Ik heb Dreambox opnieuw opgestart en geluid was weer in orde. Hopelijk werkt dat bij jou ook zo.

Mutant HD51(met Wavefrontier 55)
Xtrend 7000( met 130cm offsetschotel Costa del Sol)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gaan de settingslijsten via de VU-plugins menu de decoder in. Hier zie ik alleen de oude lijsten. Worden die niet meer aangeboden via het plugins menu?

 

Hoe zetten jullie de nieuwe lijsten er nu in?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zit nog meer Dm500-tjes te werken. Enig idee wanneer je die lijsten klaar hebt.

 

Trouwens wat moet je allemaal doen om van de E2 lijsten E1 lijsten te maken. Ik heb ze geladen in DreamboxEdit v3 vervolgens DE omgezet naar E1.......de bouquetten zijn dan allemaal weg.............denk dat ik iets verkeerd doe.

 

Gr

R

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor E1 verandert er nagenoeg niks, af en toe een zender die verdwijnt en naar MPEG-4 of HD gaat, zo`n zender kun je met één druk op je AB verwijderen, dus mogelijk stop ik met het maken van E1 lijsten.

Maar ik zet ze ook altijd om met Dreamboxedit, dus denk dat jij iets fout doet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...