Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: digitaal kijker
er zijn een paar zenders in de enigma2 settings van de wavefrontier settings die niet meer up to date zijn en niet meer bestaan,


Kritiek is gedeeltelijk terecht, maar ook zenders die overdag NIET uitzenden `s avonds wel lijken dan niet meer te bestaan.
Gezien de verdere wijzigingen komende maand van CDS en Premiere gaat de bezem er komende weken verder doorheen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Harley
THX henksat

die film 1.3 (24h) in de 19/23 E2 lijst werkt nog niet zekers?


Die kan elk ogenblik actief worden, zoals wellicht bekend gaat Film 1.3 op 23.5 24/uu per dag uitzenden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze die ik noem zijn veranderd van plaats op de hotbird en astra al sinds een lange tijd.

wil anders ook wat meehelpen met zenderaanpassingen als je dit wilt,

heb toch de smartcards van de paketten die ik vernoem (telesat,premiere,TVV,CD,Sky uk,Euro1080),

je moet het maar eens melden via PM ofzo als je dit ziet zitten,

een settingslijst is veel leuker voor iedereen als dingen werken hé wink

en als je een voordeel hebt aan vele kaartjes en kan checken,dan is dit al wat werk gespaard voor jou ook.

is voor mij geen probleem om te helpen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Harley
THX henksat

die film 1.3 (24h) in de 19/23 E2 lijst werkt nog niet zekers?


Die kan elk ogenblik actief worden, zoals wellicht bekend gaat Film 1.3 op 23.5 24/uu per dag uitzenden.


denk dat ze morgen alles gaan in orde maken,want action now en 13th street spelen ook nog en ik zie nog niets direct veranderd zijn.
playboy speelde deze morgen ook nog op de 23.5

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
Henk bedankt, maar hoe krijg ik die parental lock ongedaan?


Parental lock uitzetten in het menu van je box.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boerenjong
Ja Henk

Ziet er perfect uit. Zelf heb ik meerdere satellieten die ik ontvang.
Kan ik die zo invoeren???

Gerrit


Graag iets meer uitleg wat je bedoelt

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boerenjong
Dank je Henk, maar in mijn huidige lijst heb ik meer settings van satellieten dan die bij jou in de lijst zitten.

Kan ik deze setttings er bij in zetten??


Ja dat kan, op meerdere manieren.
Je kunt Dreamboxedit 2 maal starten, in ieder venster een andere lijst, en dan met kopieeren/plakken één lijst maken geheel naar jouw wensen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...