Gast Opuske Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 hier ook beeld. ze moeten nog wel de naam van TEST2 HD naar ketnet/canvas hd veranderen. Op de TEST1 HD is nog niets te zien dus krijgen we geen VTM HD erbij ??
matthew_be_wvl Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 En nu nog in de zenderlijst... Godvrrr soms vloek je toch wel eens met die Philipsen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
adupont Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Daarnet ook even gekeken. Beeld en geluid waren niet in sync. Hopelijk blijft de zender open. Wat een prachtig beeld.
digitaal kijker Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 de kaart wordt nog niet aangesproken om te decoderen, de zender is nog FTA alleen steken ze de codering erop en dat geeft wss die problemen met syncronisatie. heeft al eens zoiets geweest met een HD zenders een tijdje geleden, was net of de kaart werdt aangesproken voor de zender,maar de kaart wordt niet aangesproken om te decoderen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast SatMann Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 de audio komt idd nog een stuk achter. ze zullen dat wel oplossen (alle tes te hopen)
Gast m.boretti Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Ik heb hem ook. Vraag me toch af of Ketnet/Canvas HD nu meelift op mijn 2 euro TVV kaartje of CDS familiekaart?
danny38 Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Origineel bericht van: Opuske hier ook beeld. ze moeten nog wel de naam van TEST2 HD naar ketnet/canvas hd veranderen. Op de TEST1 HD is nog niets te zien dus krijgen we geen VTM HD erbij ?? vtm hd kom er zeker bij .alleen regen de zomer bron site tvv
joker55 Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Als je EEN-HD met je CDS kaart hebt, dan heb je ook KETNET-HD. Alleen VTM-HD krijg je zeker niet met je CDS kaart, die weer waarschijnlijk met je €2-TVV kaart, (is een tweede kaart) of ze gooien hem in het HD pakket. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
7121user Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Origineel bericht van: matthew_be_wvl En nu nog in de zenderlijst... Godvrrr soms vloek je toch wel eens met die Philipsen. Ik dacht dat het met de 7121 wel zou lukken door langzaam te laten zoeken, maar ik heb gisteren niks gevonden. Wel wat zenders gevonden, maar geen canvas. Er is wel een zender test, maar daar is alleen een kleurenbalk testbeeld te zien.
Eduard07 Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Op de 7141 vindt hij hem ook niet... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jacksparrow Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 z'n knoopcelletjes zullen wel aan vervanging toezijn Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Gast calculator Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Geweldig dat VTM HD gewoon in het basispakket komt van TV Vlaanderen. Maar waarom kunnen in Vlaanderen de commerciële HD zenders wel in het basispakket en in Nederland niet?
JPVSP Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Omdat er maar ene commerciële HD-zender is in Vlaanderen(VTM-HD), en de andere commerciële kanalen voorlopig geen interesse hebben in het HD- verhaal. Het HD-pakket van 5 € hebben ze juist afgeschaft, je moet nu het Top-pakket (20€)nemen als je alle HD zenders wil.
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Vanmorgen liepen beeld en geluid synchroon bij Ketnet/Canvas HD.
Gast SatMann Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 nou Alfons, mijnen kleine was aan het kijken naar ketnetHD en twas de tekenfilm Zoë en het geluid kwam toch nog een paar seconden achter hoor. misschien is het vanaf 9 uur opgelost? ik check het straks (als ze uitzenden) over de middag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen