Gast Pedro Newbie Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Inderdaad werkt het, vanuit deep sleep wordt de VU tot leven gewekt en na inderdaad een minuut of 2 start de opname (nog niet getest wat de VU doet na een opname, of terug in deep sleep of stand by)
Mistrale Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie Inderdaad werkt het, vanuit deep sleep wordt de VU tot leven gewekt en na inderdaad een minuut of 2 start de opname (nog niet getest wat de VU doet na een opname, of terug in deep sleep of stand by) Wat ik aan gaf bij : Na opname dat deed ie ook, dus standby, uitschakelen, auto of geen aktie.
metoo Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum maar open-pli zal de drivers eerdaags toch wel overnemen naam ik aan, geen reden tot allerlei gepruts met ftp toch? is vandaag gecommit, dus zal morgenochtend wel in de update zitten ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch 2 4 en 5 zijn natuurlijk iets minder belangrijke maar wel de moeite waard je moet natuurlijk niet van het eerste originele image of het eerste VTIimage naar deze gaan middels mijn suggestie via het plaatsen van de ****.ko beter helemaal de flash usb procedure toepassen als je MAAAAAnden/ uh weken terug een ouder image erop / in had. 1 generatie max de eerste VUplus duo's krijgen gegarandeerd een Hardware update mbt deepstandby (kosten onbekend) maar kunnen gewoon alle nieuwere images gebruiken als verbeterde releases zag gisteren dat de betacrypt kaart echter niet gelezen wordt met deze nieuwe drivers CCcam 2.1.4 oude *.ko erin herstart en weer wel. ik wacht even met updaten van het image tot een driver fix. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 blijkt lees ik net bij VUplus een bekende bug irdeto CHID bug en ook met scam voorzover je andere cams gebruikt ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast lot Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Heb net, via menu software-update, de software vernieuwd. Vanuit de deepsleep start mijn Vu niet op voor een opname. Ik heb een versie met MA 106000.. Wellicht dat ik op de een of andere manier nog niet de laatste softwareversie heb. Bij informatie staat Enigma openpli 2010-04-13 Image openpli 2010-01-08 Kan niet zo snel ergens vinden wat mijn softwareversie is. Iemand enig idee?
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 het topic gaat wel over de originele firmware. niet over openpli. dat is of effe geduld hebben mbt Openpli nightly Builds of ook het originele gebruiken. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Thomas2000 Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Idd, de update is wel in de commit log te vinden maar de nightly build heeft niet gedraaid. Komt dus morgen pas. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
blitzteam Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 ik gebruik Pli en hij ontwaakt uit deepsleep bij een opname,heb de driver in de bekende map gezet ( zie eerder dit topic ). ik heb MA0111....... Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen