Ga naar inhoud


Zoek equivalent voor Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD3870 512MB 2xDVI/HDCP


Jürgen

Aanbevolen berichten

Mijn in gebruik zijnde Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD3870 512MB 2xDVI/HDCP is waarschijnlijk gesneuveld en ligt nu bij de leverancier voor het beoordelen van mijn ingediende garantieclaim.

Omdat dit type niet meer leverbaar is en ik bij eventuele goedkeuring van de garantieclaim waarschijnlijk een alternatief krijg aangeboden wil ik me alvast voorbereiden welk type ik kan accepteren.

 

Is er een eenvoudige mogelijkheid om een of meerdere equivalenten van deze videokaart op te sporen?

En dan bedoel ik zo goed mogelijk vergelijkbaar m.b.t. prijs / specificaties.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jürgen
Mijn in gebruik zijnde Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD3870 512MB 2xDVI/HDCP is waarschijnlijk gesneuveld en ligt nu bij de leverancier voor het beoordelen van mijn ingediende garantieclaim.
Omdat dit type niet meer leverbaar is en ik bij eventuele goedkeuring van de garantieclaim waarschijnlijk een alternatief krijg aangeboden wil ik me alvast voorbereiden welk type ik kan accepteren.

Is er een eenvoudige mogelijkheid om een of meerdere equivalenten van deze videokaart op te sporen?
En dan bedoel ik zo goed mogelijk vergelijkbaar m.b.t. prijs / specificaties.


Daar ben ik weer wink

De 3870 is er eentje van 2 generaties terug. Het is een beetje lastig vergelijken.

Een 5770 van de huidige generatie zal ongeveer 2 x sneller zijn maar een stuk zuiniger qua energiegebruik! € 150

Een 5750 komt tussen jouw oude kaart en de 5770 in qua snelheid, verbruikt nog minder en zal rond de € 100 kosten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, heb ik in elk geval een richting waaraan ik moet denken als men mij een vervangingsvoorstel doet.

Als je naar de prijs kijkt is de HD5750 inderdaad een mogelijke vervanger want de HD3870 koste anderhalf jaar geleden ook circa € 100,=.

Ik wacht wel af wat de leverancier te vermelden heeft.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...