Madshark Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Is het met de VU+ mogelijk, net als de DM7025/800/8000 om een hele transponder te streamen naar het netwerk. Dus met VLC kijken naar verschillende zenders zolang ze in dezelfde transponder zitten. (bijv. PC1 kijkt naar RTL4, PC2 naar RTL5, PC3 naar RTL7) En kun je met de twintuner streamen vanaf 2 transponders ? (bijv. PC1 kijkt RTL4, PC2 kijkt naar RTL5, PC3 kijkt naar Discovery, PC4 kijkt naar NationalGeo) Iemand die dit al getest heeft ? Zou voor mij het breekpunt zijn om een VU+ aan te schaffen.
SoSa Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Heb het net ff voor je getest en ik kan inderdaad RTL4, RTL5 & RTL7 tegelijk streamen net als RTL4, RTL5, Discovery & NationalGeo.
Rog Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Dus dat houdt in dat ik dan bijvoorbeeld kijk op mijn tv naar eredivisielive 1 en met mijn twintuner met twin lnb op astra 3 tegelijkertijd eredivisielive 2 kan streamen naar de pc.
Madshark Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Geplaatst: 17 april 2010 Origineel bericht van: SoSa Heb het net ff voor je getest en ik kan inderdaad RTL4, RTL5 & RTL7 tegelijk streamen net als RTL4, RTL5, Discovery & NationalGeo. Toppie bedankt voor het uitproberen!!! @Rog: Ja, klopt helemaal, je kunt zelfs ook nog Ere1 op je TV EN PC kijken, en dan ook nog op een 2e PC scherm (of 2e PC/Laptop) Ere2 volgen.
Rog Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Origineel bericht van: Madshark Origineel bericht van: SoSa Heb het net ff voor je getest en ik kan inderdaad RTL4, RTL5 & RTL7 tegelijk streamen net als RTL4, RTL5, Discovery & NationalGeo. Toppie bedankt voor het uitproberen!!! @Rog: Ja, klopt helemaal, je kunt zelfs ook nog Ere1 op je TV EN PC kijken, en dan ook nog op een 2e PC scherm (of 2e PC/Laptop) Ere2 volgen. En als ik hem naar de pc stream kan ik dan ook nog tegelijkertijd eredivisielive 2 opnemen ook?
Homer Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Het lijkt mij leuk om dit te kunnen, maar het lukt mij niet om te streamen zowel van pc naar vu en omgekeerd! Zou er iemand mij eens op een begrijpbare manier kunnen uitleggen wat waar moet komen zowel in vlc op de pc als in de vu+! homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Madshark Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Geplaatst: 19 april 2010 Origineel bericht van: Homer Het lijkt mij leuk om dit te kunnen, maar het lukt mij niet om te streamen zowel van pc naar vu en omgekeerd! Zou er iemand mij eens op een begrijpbare manier kunnen uitleggen wat waar moet komen zowel in vlc op de pc als in de vu+! homer Ik heb geen VU+ box, maar een DM800 met OpenPLi. Ik neem aan het ongeveer hetzelfde gaat. Download en installeer de laatste versie van VideoLan . Ga naar de webinterface van je dreambox ( http://dm800 of als dat niet werkt http://<ip adres van je dreambox> Dan zie je een lijst met je TV kanalen en helemaal bovenin de zender waarop je ontvanger nu staat. Daarachter een blauw TVtje, als je daarop krijg je een .m3u bestand.. Open deze met VLC en je zou direct liveTV beeld moeten hebben.
Homer Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 Leuk, bedankt voor de uitleg! Werkt dit ook als je een film wilt streamen naar de vu+? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Triax-88 Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 Je kunt ook Dreamboxmanagersuite gebruiken, werkt mooier/handiger vindt ik. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen