Ga naar inhoud

Duitse nummerplaat en het "vingertje"

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: view
Ik vind het allemaal vreemd hoor, ik heb ook een tijd in Duitsland gewoond en heb het duitse volk als zeer sociaal ervaren.

ben ik het mee eens, Duitsers hebben me het leven gered en ik daarnaast ervaar ik mijn bijna dagelijkse ervaring met de duitser ( woon er vlak bij ) als zeer correct en sociaal

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik ben het wel eens met de stelling dat de gemiddelde duitser en/of belg correcter zijn dan de gemiddelde nederlander.

Zelfs iets eenvoudigs als

Origineel bericht van: RVP
Zal wel aan jou tokkie wijk liggen.

Heeft iets negatiefs in zich, en dat is volgens mij gewoon niet nodig.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

In antwoord op mijzelf, zie bijgevoegd plaatje.

Lijkt me goed dat we hier met zijn allen even aan denken, bij iedere post!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Je plaatje werkt niet hier krijg een bordje met gebruikers naam en wachtwoordt vereist voor de server: atosorigine.com shocked

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Je plaatje werkt niet hier krijg een bordje met gebruikers naam en wachtwoordt vereist voor de server: atosorigine.com shocked

hij bedoeld je hebt usernaam en passwoord nodig om
met de D plaat te rijden laugh
Gast roger4007
Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: aart44

hij bedoeld je hebt usernaam en passwoord nodig om
met de D plaat te rijden laugh

denk dat hij het zelfde heeft als ik nu heb

post-50940-1318260875,7734_thumb.jpg

Geplaatst:
Origineel bericht van: Amager95

En je weet toch waar NL voorstaat? Nur Links!

Nur Langsam!

Ik woon in Duitsland en mijn collega vroeg aan mij wat voor een nummerbord je in Nederland krijgt als je 10x gezakt voor je rijexamen...

Ik zei "geen idee". hij zegt "geel / zwart"

En ik nog met mijn domme kop ' man die hebben we allemaal'. En hij natuurlijk 'precies!'

Ze hebben we humor hoor, die duitsers...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

Merk hier in het grensgebied eigenlijk maar weinig van "middelvingers" naar onze oosterburen.

Wellicht komt het ook omdat de Nederlanders het gebied over de grens aardig hebben "veroverd" vanwege het goedkope wonen.

Zie ik een witte plaat met NOH of EL erop (en dan het liefst nog met NL daarna) grote kans dat het Nederlanders zijn.

Ik zelf ga trouwens graag op vakantie in Duitsland, probeer me zo goed en kwaad als het kan aan te passen en met de portemonnee in de hand is men overal ter wereld wel aardig geloof ik.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb het nog nooit meegemaakt in al die jaren, dat men de "stinkefinger" naar mij heeft uitgestoken. Wel erger ik mij dagelijks aan die gele nummerplaten, die alleen (Nur Links) met 120 op de linkerbaan rijden, en er helemaal niet meer aan gewend zijn, dat het volstrekt legaal is dat je in Duitsland met 200+ een politiewagen inhaalt. cool

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Enorm kicken is dat....

Laatst belde ik iemand vanuit mijn auto,

Ik ging een politieauto met 230km/h voorbij.

oke, zei hij, na 1 maand heb je je rijbewijs wel weer terug.

Klopt, maar in Duitsland hebben ze andere regels.

:D

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Geplaatst:

Nederlanders zijn gewoon slechte bestuurders met het verkeersinzicht van een kokosnoot.

Ook hier in Nederland rij ik wel eens uit ondeugde met 140 of 150 per uur achter een politieauto aan. Als dat ding geen zwaailampen en sirenes opheeft mag die ook maar 120 km per uur. Geef je mij een bon, zelf ook een bon!

Treurig om te zien hoe iedereen dan ineens weet hoe het moet: plaats maakt en naar rechts gaat. Keurig de richting aanwijzers gebruikend en netjes aan de Vmax houdend.

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol

Als dat ding geen zwaailampen en sirenes opheeft mag die ook maar 120 km per uur. Geef je mij een bon, zelf ook een bon!

Klopt niet helemaal als de politie(auto) melding maakt aan de
meldkamer dat ze ontheffing willen mogen ze zonder zwaailicht
harder rijden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
mogen ze zonder zwaailicht harder rijden

Sterker nog, meestal vermeldt de meldkamer "Daar waar nodig", waarmee gezegd wordt dat ze
alleen licht/geluid mogen voeren daar waar het noodzakelijk is, om al te veel feestvreugde een beetje te beteugelen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen