Kabeltje87 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Tja, Gemini is altijd een moeilijk geval geweest. Het werkt wel maar je moet er wel wat aan tweaken. En wat het geheel nog erger maakt is het feit dat het lijkt alsof de makers van gemini er alles aan doen om de epg import functie niet te laten werken op hun image. Bij iedere update duiken er andere problemen op. Wij worden er zo moe van om iedere keer uit te zoeken wat ze nu weer verzonnen hebben als hindernis. Daarom onze raad - Probeer OpenPli eens. Maar geef het ook een eerlijke kans. (na 10 minuten zeggen - ik vind deze of gene optie niet - is geen eerlijke kans) Natuurlijk is het anders dan gemini. Maar alles wat je met Gemini kunt, kun je ook met OpenPli. Alleen moet je wel eens op een andere plaats zoeken. En ook soms een plug-in installeren (van de download feed) om een optie geactiveerd te krijgen. En geniet dan ook van het vele andere moois dat in OpenPli zit dat niet in gemini zit Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
kistedu Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Grootste reden dat ik geen PLI instaleer is omdat mijn eigen useraddon niet werkt in PLI.
Kabeltje87 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: kistedu Grootste reden dat ik geen PLI instaleer is omdat mijn eigen useraddon niet werkt in PLI. Als je instaat bent om een eigen user addon te schrijven, moet je toch in staat zijn om uit te vogelen hoe je de XMLTV import plug-in aan het werken moet krijgen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Littlesat Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Welke eigen useraddon?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
kistedu Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: Kabeltje87 Origineel bericht van: kistedu Grootste reden dat ik geen PLI instaleer is omdat mijn eigen useraddon niet werkt in PLI. Als je instaat bent om een eigen user addon te schrijven, moet je toch in staat zijn om uit te vogelen hoe je de XMLTV import plug-in aan het werken moet krijgen. Willy Dat heb ik dus nergens gezegd. Maar zoals ik zei, XMLTV is geinstalleerd in Gemini 5.0, heeft gewerkt maar sinds maand geleden werkt niet meer. Bv bij D+ of Sky krijg ik geen epg meer te zien. Alles wordt gedownload maar wordt niet weergegeven. Edit: @littlesat: eigen useraddon voor settings
kistedu Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Misschien ook handig om toe te voegen dat na manual download XMLTV plugin vraagt niet naar GUI restart ???
B17 Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Na een periode van goed werken, haalt de plugin ineens de UK XMLTV niet meer op.... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Kabeltje87 Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Zou ondertussen opgelost moeten zijn. Had gisteren een "Glitch" Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
spongebob Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 ik had het (eer)gisteren ook gezien dat de UKzenders niet meer voorzien werden van EPG. Vreemd hoe snel je luxe gewend bent. Het valt meteen op van zodra zoiets als de EPG wegvalt. Bedankt voor het mooie team-werk, jongens!! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
B17 Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Klopt het komt weer binnen, Thanks! B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Alphasat Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 all, Ik had het zelfde probleem maar dan voor de Nordic channels; (sverige). Nu is alles terug in orde ;-) Alphasat.
Kabeltje87 Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Om ff alles op een rijtje te zetten: De "glitch" had betrekking op de pakketten UK, Nordic, Dplus (spanje) en Ex-Yu. Voor al deze paketten download ik enkele zenders (verschillende zenders voor de verschillende paketten) van een bepaalde bron. Deze bron heeft in storing gelegen. Maar erger was dat door het ontbreken van enkele zenders de hele file beschadigd geraakte. Alle info was er wel - minus die enkele zenders - maar er stond ook onzin in de file waardoor die niet meer werkte. Ik heb er nu voor gezorgd dat dit niet voor kan komen. (hoop ik) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
spongebob Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 dankjewel voor het vele werk, willy. We maken er met veel plezier dagelijks gebruik van! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
StevenS Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Ik wil ook graag de makers een vette pluim geven. Dit is de nuttigste plugin die ik ken! Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen