Kabeltje87 Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Het voelt goed aan, geapprecieerd te worden. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Tuurtje Geplaatst: 3 augustus 2010 Geplaatst: 3 augustus 2010 Ook vanaf mijn kant de complimenten aan jullie drie. Jullie EPG plugin en Autotimer is een super combinatie. Gewoon top Tuurtje
spongebob Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 hier wordt ook de combinatie EPGimport en AutoTimer bijzonder veel gebruikt! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
B17 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Nog even een vraagje, heb vandaag weer epg binnen gehaald, maar krijg BBC 1,2,3 en 4 en ITV 1 niet gevuld... zit de fout bij mij of.... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Kabeltje87 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Inderdaad - had ff mijn epg.dat moeten leegmaken, en een nieuwe import doen - BBC1,2,3,4 zijn er niet. Zal dit moeten uitzoeken. Ondertussen uitgezocht. Er ontbreekt een source. Als deze morgen niet terug is, dan moet ik ingrijpen en een boel zenders gaan downloaden van een andere bron. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Hmm, denk inderdaad dat er iets schort aan de source, want ik heb net hetzelfde probleem, en zoals je weet, gebruik ik niet de Rytec sources. Ik wist niet dat jullie opnieuw XMLTVGUI gebruikten (voor sommige kanalen ?). Vorige week had ik ook zo'n probleem, exact toen jullie het ook hadden. De dag erna was het weer OK. Kan interessant zijn om te weten voor jullie. Als ik het opnieuw run krijg ik "Radio Times reported a zero sized reply for channel...", voor elk kanaal...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 En op het forum van Alan Birtles (die die grabber schrijft) staat te lezen : "radiotimes seems to be down at the moment." Hopelijk snel in orde dus, want eventjes van source veranderen is toch wel een serieus karweitje...
Kabeltje87 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Morgen zal alles hopelijk terug in orde zijn, met de BBC kanalen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast zzzzzzz Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Yep, XMLTVGUI werkt weer, na het wissen van de cache.
digitaal kijker Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 had dit vannacht ook al gemerkt sommige zenders hadden geen epg bij mij en na eens remove van alles opeens weer werkende, nog niet echt alles, maar voor een groot deel. straks nog eens testen. digiguide is ook intresant,maar kan het niet inladen in de XMLTVGUI. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen