Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Verplaatsen zenders op zenderlijst


lennie

Aanbevolen berichten

Het is wel een oude lijst die ik ooit gemaakt heb toen ik de decoder een half jaartje geleden gekocht had. Dus ik heb hem al wel een lange tijd in gebruik zeg maar.. Door de tijd heen heb ik via mijn PC altijd wel zenders er aan toegevoegd en weggehaald... Na een firmwareupdate zette ik ook altijd deze zenderlijst terug op mijn box..

 

Net even geprobeerd op mijn andere decoder, hetzelfde probleem... Ik heb de sortering aangepast en gekeken wat dat geeft, maar dat gaf weinig andere informatie..... Bij mij houdt na het verplaatsen de zender altijd zijn oorspronkelijke zendernummer vast, dus hij zet de zender niet op volgorde van de lijst na verplaatsen, dit geeft als resultaat dat bij het zappen de zender terug komt op zijn oorspronkelijke positie...

 

Aangezien de zenderlijst bij jullie anders reageert dan bij mij, dan zal er wel "iets" anders aan de hand zijn met deze lijst.. Je hoeft hier inderdaad niet hoogbegaafd voor te zijn smile maargoed, het werkt dus anders dan expected.. smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had gisteravond ook een issue met de zenderlijst. Na het uitvoeren van de upgrade naar 1.08.09 (en format HDD en fabrieksinstellingen laden) probeerde ik de opgeslagen zenderlijst weer in te laten. Het leek er in eerste instantie op dat dat niet functioneerde. Bij nader onderzoek bleek dat onders "opties" in de zenderlijst (via "OK" knop en niet niet via "zenderlijst manager") een tweetal instellingen niet meer stonden zoals ik ze had ingesteld. Ik weet exacte omschrijving niet meer maar dat was iets met lokale nummering en sortering...

 

Nadat ik die weer had aangepast kwam de ingelezen zenderlijst weer in de gewenste volgorde terug

Sat inst:

Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3)

3x Alps quad LNBs

4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch

Ontv:

HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121

SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI

TV: Samsung LE32C579

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...