Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Ik kreeg een nieuwe simkaart van T-Mobile, om dat ik veel storing heb. Nu staat er in de brief, dat ik deze op Mijn T-Mobile kan registreren. Echter kan ik het niet vinden. Ik heb een account bij T-Mobile
Jürgen Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Eerst inloggen met My T-Mobile en dan rechts boven de vraag 'Simlock activeren' in het zoekveld intoetsen. Bij gevonden antwoorden geeft het 1e antwoord een link naar 'Hoe kan ik mijn Simkaart activeren'. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Ik ga morgen wel even naar de T-Mobile schop in Arnhem. Ik kan ook met de zoekfunktie het niet vinden. Ik heb ingelocht gaat goed, maar verder ho maar. Ook dit zal wel aan mij liggen. maar bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen