Gast rob303 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Hallo, wie kan mij helpen met een module updaten. Ik heb de matrix reload U-cas kaart met de software V3.0, maar daar werk het HD pakkeet van Canal Digitaal niet op. Ik heb gebeld met Canal Digitaal en die zeggen maar zo dat ik weer een nieuwe kaart moet kopen. Ik word daar een beetje ziek van. Wie kan mij helpen? Ik woon in Arnhem, dus liefst iemand in de buurt waar ik even langs kan komen. Laat me maar weten 06-xxxxxxxxxxx Gr. Rob
Gast aart44 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Updaten gaat niet helpen er is geen software voor die er voor kan zorgen dat je HD kanalen kan zien met deze module.
Gast rob303 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 oke mooi shit heb jij een tip of kan ik op deze site een goede module vinden en waar gr rob
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 voor welke receiver zoek je eigenlijk zo'n CI kan ook mede bepalend zijn. ciao True North Rebekka Bakken
Gast rob303 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 ik heb hier een pace ds 810xe heeft het goed gedaan maar nu met het hd paket hab ik alleen geluid en geen beeld op hd zenders
Gast aart44 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 Oeps een Pace ds810 de fabrikant is al meer als een jaar gestopt met de support omdat hij niet goed is te krijgen. Het was ook één van de eerste HD ontvangers. Dus welke module er goed in werkt zul je zelf moeten proberen je zou de ci module van CanalDigitaal kunnen proberen, of de Aston 1.07 met de groene led of een Powercam Pro. Dus als je iets koopt probeer om als het niet werkt of je kunt ruilen.
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 goed resultaat, lees ik op internet geven: Aston Dual CI-module OF een CanalDigitaal Mediaguard module toch nog even ter bevestiging kijken bij de overige receivers ciao True North Rebekka Bakken
Gast rob303 Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 oke bedankt voor jullie reactie ik denk dat ik maar een ontvanger ga kopen zonder module heb de canaldigitaal module al geprobeerd maar deze heb ik wel geluid en geen beeld heb geen zin inzoeken naar goede modules dus deze vraag kan gestopt worden gr rob ajuus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen