Ga naar inhoud


digtenne kaart overnemen


Aanbevolen berichten

Gast peter de mooij
Geplaatst:

hoi

ik heb een vraag

 

als ik mijn digitenne abbo opzeg bij kpn en mijn zus (die al 1 ontvanger met abbo heeft) wil de ontvangers overnemen kan zij dan ook mijn kaarten op haar naam/abbo laten zetten?

 

alvast bedankt.

 

mvg

peter


Geplaatst:

Als de einddatum van je abonnement is verstreken kan je zus het kaartje op haar abonnement toevoegen (registreren) door KPN te bellen op het nummer 0900-0576 (10 eurocent per minuut)

 

Je kan maximaal drie kaartjes registreren op 1 abonnement.

 

Grts.

Geplaatst:

Heb ik ook eens geprobeerd.

Kan volgens KPN niet wegens "technische redenen"

 

Misschien kan je zus enkele kaarten erbij kopen, indien nodig.

Kosten dacht ik 10,- per stuk.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kroet
Heb ik ook eens geprobeerd.
Kan volgens KPN niet wegens "technische redenen"

Misschien kan je zus enkele kaarten erbij kopen, indien nodig.
Kosten dacht ik 10,- per stuk.


Dat kan dus wel !!!

Ik heb deze week nog twee kaarten geregistreerd, geen enkel probleem.
Twee Topfield TF6000 tuners met kaartjes van iemand 2e hands gekocht.
En de kosten van een nieuwe kaart zijn geen 10 euro maar inmiddels 15 euro.

Grts.
Gast peter de mooij
Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: Kroet
Heb ik ook eens geprobeerd.
Kan volgens KPN niet wegens "technische redenen"

Misschien kan je zus enkele kaarten erbij kopen, indien nodig.
Kosten dacht ik 10,- per stuk.


Dat kan dus wel !!!

Ik heb deze week nog twee kaarten geregistreerd, geen enkel probleem.
Twee Topfield TF6000 tuners met kaartjes van iemand 2e hands gekocht.
En de kosten van een nieuwe kaart zijn geen 10 euro maar inmiddels 15 euro.

Grts.



dan heb je oude kaaerten geregistreerdop een nieuwe abbo maar werkt het ook op een bestaande abbo... das de vraag...
Geplaatst:
Origineel bericht van: peter de mooij

dan heb je oude kaarten geregistreerd op een nieuwe abbo maar werkt het ook op een bestaande abbo... das de vraag...


Dat werkt altijd.

Heel oude kaarten (in het eerste jaar van Digitenne) kon je niet opnieuw registreren, alle huidige kaarten wel.

En ik heb het hier niet over kaarten van abonnementen met een betalingsachterstand en daarom geblokkeerde kaarten.

Normaal kan je een kaart van een beëindigd abonnement gewoon weer opnieuw activeren op een ander of nieuw abonnement.

Grts.
Gast peter de mooij
Geplaatst:

bedankt voor de reacties

 

ik heb net gebeld met de klantenservise en het kan inderdaad (niet bij alle kaarten)

 

mvg

peter

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...