Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een dm800. Ik dacht dat ik een originele heb gekocht (ook voor betaald, want ik wilde juist een originele). Nu maakt mijn ventilator nogal herrie en ben ik eens gaan googlen. Nu lees ik dat de boxen met een ventilator een kloon zijn. Klopt dit?

Tnx.

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: JPiet
Hoi,

Ik heb een dm800. Ik dacht dat ik een originele heb gekocht (ook voor betaald, want ik wilde juist een originele). Nu maakt mijn ventilator nogal herrie en ben ik eens gaan googlen. Nu lees ik dat de boxen met een ventilator een kloon zijn. Klopt dit?

Tnx.

is ie 2e hands????
dan kan er een vantilator ingebouwd zijn
hoeft dus geen cloon te zijn

http://wiki.blue-panel.com/index.php/Differences_from_DM800_HD_PVR_to_Cloneboxes

kijk anders hier eens en vergelijk

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:
Origineel bericht van: ferrarisat
Origineel bericht van: JPiet
Hoi,

Tnx.

is ie 2e hands????
dan kan er een vantilator ingebouwd zijn
hoeft dus geen cloon te zijn

http://wiki.blue-panel.com/index.php/Differences_from_DM800_HD_PVR_to_Cloneboxes

kijk anders hier eens en vergelijk

Als ik op die site kijk, wordt er vermeld dat de HDMI kabel in een elastiek wordt geleverd, ik heb een aantal nieuwe 800's uit de doos gehaald, nooit eerder gezien (en dat waren zeker weten originelen)

Volgens mij zit er in PLi en in de originele image een soort tooltje wat je een code geeft, waarmee je online kunt checken of je een originele hebt. Een ventilator in een DM800 heb ik nooit eerder gezien, zelfs niet bij een kloon. Zal denk ik een achteraf modificatie zijn.
Geplaatst:

clones van dvbse**** hebben een ingebouwde ventilator

Je bent er heel snel achter gooi er een image met bootloader 76 in als ie niet boot en CA ERROR aangeeft op display heb je een clone

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Met de laatste clones heb je dat probleem niet meer.... dus een zekere test is het ook niet meer.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Madshark

Volgens mij zit er in PLi en in de originele image een soort tooltje wat je een code geeft, waarmee je online kunt checken of je een originele hebt. Een ventilator in een DM800 heb ik nooit eerder gezien, zelfs niet bij een kloon. Zal denk ik een achteraf modificatie zijn.

Is inderdaad zo.Je kan met de Genuine plugin zien of de box bij Dream geregistreerd en dus echt is.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Volgens mij zit die plugin alleen in de originele DM firmware... Ik heb mijn 800HD zo uitgeleverd gekregen... 3 dagen aan het ploeteren om hem aan de praat te krijgen frown Bleek hij stuk (nieuw uit doos). Terug naar de leverancier.. Wacht nog steeds op een nieuwe frown Als dat echter nog lang duurt dan hoeft het niet meer.. Zet dan mijn 7000s wel weer neer. Dan maar geen HD....

Geplaatst:

Dat klopt.Als je de plugin op start krijg je 12 letters en cijfers.

Dan ga je naar de dream multimedia website en dan naar zertifizierung.

Hier kan je het nummer in typen.

Dan krijg je het type box bv dm 800.

mac adres

Productie datum

en een serie nummer

Vergelijk dit met wat de nummers van je box zijn en dan weet je of je een echte hebt.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

ik vul de code in maar dan krijg ik deze tekst weer... heb ik dus niet veel aan..

Zertifizierung

Die Dreambox hat sich mittlerweile zu einem der führenden Satelliten- und Mediareceiver auf den Weltmärkten etabliert. Dies auch durch Verwendung hochwertiger Bauteile, stabiler Software und einem kundenfreundlichen Support.

Bei der Verwendung einer originalen Dreambox können Sie darauf vertrauen, dass Sie stets in den Genuss der neuesten Funktionen kommen, bestmögliche Sicherheit und den kompletten Support erhalten, der für unser Produkt die Dreambox angeboten wird.

Durch den Kauf einer originalen Dreambox haben Sie folgende Vorteile:

Sie wissen, dass Sie einen technisch einwandfreien und geprüften Receiver erhalten.

Sie haben Anspruch auf den Support durch Dream-Multimedia.

Sie profitieren von den neuesten Verbesserungen und Erweiterungen der Software.

Sie können bedenkenlos neu angebotene Software von Dream-Multimedia auf Ihrer Dreambox installieren.

Woran erkenne ich, ob es sich bei meiner Dreambox um ein Original handelt?

Um zu überprüfen, ob Sie eine originale Dreambox haben, bietet ihnen Dream-Multimedia eine schnelle und einfache Onlineüberprüfung, die Echtheitsprüfung.

Auf der Dreambox finden Sie eine Erweiterung (Plugin) über die ein Verifizierungscode erzeugt wird. Geben Sie diesen angezeigten Code bitte in das Feld für die Echtheitsprüfung ein.

Please contact:

Dream Multimedia support

Tel.: +49-(0)180-3 44 11 30 990

E-mail: support@dream-multimedia-tv.de

Geplaatst:

Ik krijg dus dit te zien als ik het doe met mijn 500HD.

Ik heb wel effe wat gegevens aangepast.

Zertifizierung

Die Dreambox hat sich mittlerweile zu einem der führenden Satelliten- und Mediareceiver auf den Weltmärkten etabliert. Dies auch durch Verwendung hochwertiger Bauteile, stabiler Software und einem kundenfreundlichen Support.

Bei der Verwendung einer originalen Dreambox können Sie darauf vertrauen, dass Sie stets in den Genuss der neuesten Funktionen kommen, bestmögliche Sicherheit und den kompletten Support erhalten, der für unser Produkt die Dreambox angeboten wird.

Durch den Kauf einer originalen Dreambox haben Sie folgende Vorteile:

*

Sie wissen, dass Sie einen technisch einwandfreien und geprüften Receiver erhalten.

* Sie haben Anspruch auf den Support durch Dream-Multimedia.

* Sie profitieren von den neuesten Verbesserungen und Erweiterungen der Software.

* Sie können bedenkenlos neu angebotene Software von Dream-Multimedia auf Ihrer Dreambox installieren.

Woran erkenne ich, ob es sich bei meiner Dreambox um ein Original handelt?

Um zu überprüfen, ob Sie eine originale Dreambox haben, bietet ihnen Dream-Multimedia eine schnelle und einfache Onlineüberprüfung, die Echtheitsprüfung.

Auf der Dreambox finden Sie eine Erweiterung (Plugin) über die ein Verifizierungscode erzeugt wird. Geben Sie diesen angezeigten Code bitte in das Feld für die Echtheitsprüfung ein.

Please compare the following data with the tested Dreambox:

Model: Unknown

MAC address: 00:09:34:xx:xx:xx

Production date: 20100312

Serial number: A31xxxxxxxxxxxxx

If this data matches your Dreambox, it has been succesfully validated to be a genuine Dreambox built by Dream Multimedia.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Ik denk dat het bij mij om de laatste tekst gaat... dit:

Please contact:

Dream Multimedia support

Tel.: +49-(0)180-3 44 11 30 990

E-mail: support@dream-multimedia-tv.de

Geplaatst:

Ja, was dat maar zo makkelijk. Desbetreffende (webwinkel) vanaf gisteren mails gestuurd en een aantal keren gebeld. Toen hij hoorde dat ik het was verbrak hij de verbinding en neemt niet meer op. Ik weet dat ik in mijn recht sta maar zit hier niet op te wachten.. zal wel een langdraderig iets worden helaas...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.