Gast yuppie Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 ook bij dream multimedia de winkel noemen,en klacht in dienen, wordt ie nog aangepakt ook. grt,
rommelaar Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: yuppie ook bij dream multimedia de winkel noemen,en klacht in dienen, wordt ie nog aangepakt ook. grt, Inderdaad wil Dream Multimedia deze naam en adres ook heel graag hebben.Deze mensen moeten worden aangepakt.Zeker heb je de normale prijs betaald voor een echte en kan me je teleurstelling zeker voorstellen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: JPiet A. Je betaald me 170 Euro terug Je gaat dus in feite akkoord met een clone, waardoor je dus meewerkt aan de handel van illegale goederen. Daarmee sta je dus zelf al zwak. Origineel bericht van: JPiet B. Je ruilt hem om met een originele box. Dit is de juiste insteek. Andere oplossing is terugsturen van de clone met volledige restitutie van je betaling en je koopt ergens anders een originele Dream.
APPLE Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: ron1872 A. Je betaald me 170 Euro terug Je gaat dus in feite akkoord met een clone, waardoor je dus meewerkt aan de handel van illegale goederen. Daarmee sta je dus zelf al zwak. Dat lijkt me niet, denk dat Piet eerder bang is dat de verkopende partij helemaal niets gaat doen of helemaal geen originele boxen verkoopt!
JPiet Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: APPLE Origineel bericht van: ron1872 A. Je betaald me 170 Euro terug Je gaat dus in feite akkoord met een clone, waardoor je dus meewerkt aan de handel van illegale goederen. Daarmee sta je dus zelf al zwak. Dat lijkt me niet, denk dat Piet eerder bang is dat de verkopende partij helemaal niets gaat doen of helemaal geen originele boxen verkoopt! Inderdaad. Ik wil ergens op uit komen.. maar ben bang dat hij zelf niet reageerd. Tuurlijk wil ik geen kloon. Ik wil origineel maar ja.. wat moet je? Ik moet wel eerlijk zeggen dat de ontvanger tot dusver naar behoren heeft gewerkt. Als de ventilator niet was gaan rammelen had ik nog steeds de illusie dat het een originele zou zijn..
Gast Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: JPiet Ik moet wel eerlijk zeggen dat de ontvanger tot dusver naar behoren heeft gewerkt. Als de ventilator niet was gaan rammelen had ik nog steeds de illusie dat het een originele zou zijn.. Ik denk dat iedereen wel het idee zou hebben een originele box in huis te krijgen, de prijs die je betaald hebt, suggereert dat in ieder geval wel. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en in het uiterste geval toch maar een aangifte, want het is en blijft oplichting.
APPLE Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: ron1872 Origineel bericht van: JPiet Ik moet wel eerlijk zeggen dat de ontvanger tot dusver naar behoren heeft gewerkt. Als de ventilator niet was gaan rammelen had ik nog steeds de illusie dat het een originele zou zijn.. Ik denk dat iedereen wel het idee zou hebben een originele box in huis te krijgen, de prijs die je betaald hebt, suggereert dat in ieder geval wel. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en in het uiterste geval toch maar een aangifte, want het is en blijft oplichting. denk dat het alleen geen zaak hebt, je hebt uiteindelijk een apparaat gekregen. dreigen dat je ze gaat aangeven bij Dream M.M. + politie kan natuurlijk wel werken. of je ze echt moet aangeven is een ander verhaal, de verkoper heeft natuurlijk wel al je gegevens...
Yo! Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: APPLE denk dat het alleen geen zaak hebt, je hebt uiteindelijk een apparaat gekregen. dreigen dat je ze gaat aangeven bij Dream M.M. + politie kan natuurlijk wel werken. of je ze echt moet aangeven is een ander verhaal, de verkoper heeft natuurlijk wel al je gegevens... Natuurlijk heb je een zaak. Je bent gewoon belazerd, er is niet geleverd wat is afgesproken. Daarnaast is handel in illegale boxen altijd strafbaar. Stuur een mail naar die gast, geef hem een redelijke termijn (een week ofzo, vergeet niet te sommeren) en stel duidelijk dat je aangifte doet bij DMM en de politie als je binnen een week nog niets heb gehoord. Doe na die week vervolgens ook aangifte. Stel DMM nu alvast in kennis, want die willen sowieso wel weten wie er handelen in clones. En verder? Ga er vanuit dat je je geld kwijt bent. Als je het al terug krijgt duurt dat maanden. Als de verkoper niet meerdere aangiftes tegen zich heeft kun je het verder vergeten. Angst voor represailles is waanzin. Dan kun je dus nooit meer aangifte doen. De meeste van die gasten blijven liever heeeeel erg stil. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
dst Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Waarom werkt de Genuine plugin niet in de OpenPli image?
ferrarisat Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: dst Waarom werkt de Genuine plugin niet in de OpenPli image? verkeerde topic maak even een nieuwe DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Rasta 87 Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Kijk als ik zo een bedrag betaalt zou hebben als jij, en het klopt niet, en je wil het netjes oplossen en ze werken niet mee. Dan blijft er voor mij maar een manier over: Niks bellen, emailen faxen, rechtsbijstand en dagenlang op forums vragen. Dit soort figuren pak je anders aan. In de auto stappen met de gedachte; zonder mijn geld of een orginele dreambox ga ik niet naar huis. Dan kost het je maar een dag of 50 euro benzine. En dan er naar toe. Face to face oplossen en voet bij stuk houden, je hoeft niet de boel kapot te slaan maar gewoon net zo lang zeuren tot ze je zat zijn. En zeg nou tegen je zelf dat je niet meer bij een of andere website, want dat zal het wel geweest zijn vergelijken met de sites van degelijke en gerenomeerde handelaars, je bent er in getrapt maar je gaat het herstellen! succes VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: Rasta 87 En zeg nou tegen je zelf dat je niet meer bij een of andere website, want dat zal het wel geweest zijn vergelijken met de sites van degelijke en gerenomeerde handelaars, je bent er in getrapt maar je gaat het herstellen! Ik vraag me af of dit een gerenomeerde handelaar is, zijn website ziet er namelijk niet echt gerenomeerd, maar nogal amateuristisch uit. Bezint voor je begint aan het in de hand nemen van je eigen recht. Ik zou toch voor aangifte gaan en wel in de plaats waar dit ´bedrijfje´ gevestigd is (daar lopen ze een stuk harder om het eigen gebied onder controle te houden), neem het apparaat plus factuur mee plus de nodige omschrijvingen waaruit blijkt dat je een duidelijke clone hebt ontvangen. Kan nog wel eens aardig staartje krijgen, want ook de douane is op dit soort zaakjes enorm happig. Mail de ´verkoper´ je plannen en stel hem een redelijke termijn om alsnog je geld terug te krijgen. Zo niet, dan resoluut aangifte doen. Bang zijn voor de beste man hoef je niet, hij heeft weliswaar jou adres, maar andersom is dat ook het geval en hij weet niet of jij al bij de politie bent langs geweest.
dream7020 Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Is het wel een nederlands "bedrijfje" dan? Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Beheerder Michel Geplaatst: 21 april 2010 Beheerder Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb alweer een bericht moeten verwijderen. Er wordt hier op geen enkele manier een verwijzing gemaakt naar de betreffende winkel. Niet door hints, niet door het noemen van plaatsnamen, gewoon helemaal niet! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten