dream7020 Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Heb je het wel al gemeld op opgelichtopinternet.nl Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Erik Slagter Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Ik kan alleen maar aanraden een (volledige) rechtsbijstandsverzekering af te sluiten, die hebben de middelen om dit soort lieden met advocaten te bestoken en voor de rechtbank te dagen. Maar ik heb een sterk vermoeden dat ze na 1 brief van een advocaat dan al eieren voor hun geld kiezen. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
JPiet Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Geplaatst: 23 april 2010 De rechtsbijstand betaald dan alleen het bedrag terug. Het is voor hun niet de moeite om een rechtzaak op te starten, weegt in dit geval niet op tegen de kosten. Ja, de wereld zit soms krom in elkaar helaas. Maar ik wil bij deze jullie allemaal bedanken voor jullie steun en tips zowel hier als via de inbox. En ik hoop dat ik jullie de tip mee heb kunnen geven om goed op te passen waar je iets koopt (die tip neem ik zelf ook maar van harte :-) ) Ik moet nogmaals wel eerlijk zeggen dat de box prima werkt terwijl het een kloon is. Dus als je er 1 wilt kopen is het het overwegen waard om er over na te denken. Maar doe dan niet zo dom als ik.. betaal dan niet voor origineel als je een kloon koopt... :-)
ferrarisat Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: JPiet De rechtsbijstand betaald dan alleen het bedrag terug. Het is voor hun niet de moeite om een rechtzaak op te starten, weegt in dit geval niet op tegen de kosten. Ja, de wereld zit soms krom in elkaar helaas. Maar ik wil bij deze jullie allemaal bedanken voor jullie steun en tips zowel hier als via de inbox. En ik hoop dat ik jullie de tip mee heb kunnen geven om goed op te passen waar je iets koopt (die tip neem ik zelf ook maar van harte :-) ) Ik moet nogmaals wel eerlijk zeggen dat de box prima werkt terwijl het een kloon is. Dus als je er 1 wilt kopen is het het overwegen waard om er over na te denken. Maar doe dan niet zo dom als ik.. betaal dan niet voor origineel als je een kloon koopt... :-) ga je nog naar hem toe? want wat het resultaat is willen we ook weten DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
JPiet Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 Het resultaat zal ik zeker melden. Het kan even duren maar ik laat het er echt niet bij zitten.... :-)
Mojo Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Mijn advies blijft om Dream Multimedia hier bij te informeren. Ook zij hebben hier belang bij. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
mietde Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: Michel We gaan niet zomaar winkel aan de schandpaal nagelen. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Een handelaar kan onder een schuilnaam ook zomaar een verhaaltje ophangen om de concurrent een straat verderop zwart te maken. Omdat wij niet kunnen en niet willen controleren hoe de vork precies in de steel zit, mag het dus gewoon niet, zonder uitzonderingen. Aangifte doen bij de politie (oplichting) en je rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Mvg, Michel Ik begrijp je standpunt maar ik denk dat sat4all hier toch een taak laat liggen. Er is gewoon echt behoefte aan shopreviews of winkel en/of productbeoordelingen. Het lijkt mij eerder een kwestie te zijn van hoe dit zo aan te pakken dat het goed bruikbaar blijft. Wellicht dat leden die beoordelingen willen maken zich met naam en adresgegevens bekend moeten maken bij sat4all. Tis maar een suggestie. Feit is dat het door velen een erg welkome aanvulling zou zijn. Op tweakers.net heb ik ervaren dat de winkeltjes zelf negatieve feedback goed in de gaten houden, vooral als ze klein zijn is negatieve feedback erg nadelig en zijn ze vaak een stuk actiever hun klanten tevreden te houden. Ik zeg niet dat het eenvoudig is maar volgens mij moet er toch een manier te vinden zijn. You cannot ignore that member
arie kanarie Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 [offtopic] Citaat: Ik begrijp je standpunt maar ik denk dat sat4all hier toch een taak laat liggen. Er is gewoon echt behoefte aan shopreviews of winkel en/of productbeoordelingen. Ik ben het met Michel eens, dat we hier geen reclame moeten maken voor de handelaren, ten goede of ten kwade. De berichten/reacties van de handelaren zijn nu al overduidelijk herkenbaar in hun berichtgevingen en dit vind ik al een storende ontwikkeling. [/offtopic] grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
mietde Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Kan zijn maar dat heeft in beginsel niets met winkelreviews te maken aangezien die natuurlijk wel een eigen plaats zou krijgen waar je niet hoeft te lezen als je dat niet wilt en de regels voor de rest hetzelfde zouden blijven. Maar ik overleef het ook wel zonder. You cannot ignore that member
JPiet Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 Misschien moet er een aparte rubriek voor komen. Als satelliet liefhebber wil je toch wel graag weten bij welke winkel je het beste iets kunt kopen. Dat zie je op wel meer sites terug. Uiteraard heeft het ook een nadeel kant. Maarja, das met alles zo.
Kowalski Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Met grote regelmaat zie ik hier iemand de vraag stellen of hij/zij een kloon gekocht heeft. Daarom lijkt het mij handig als er een (sticky) topic zou komen met tips, foto's en dergelijke hoe je zou kunnen herkennen of een bepaalde Dreambox een kloon is, en wat de nadelen zijn van het hebben van een kloon (want die zijn er). Om een of andere reden werden aan zulke topics over klonen door de vorige beheerder het liefst weinig of geen aandacht aan dit onderwerp besteed en vaak op slot gezet. Ik hoop dat de huidige beheerder hier wel iets mee doet. Ik denk dat je de leden er een dienst mee bewijst. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Littlesat Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Er hoeven helemaal geen foto's of iets dergelijks op een forum. Met een orgineel image op de box en de genuine plugin kan iedereen het zelf controleren...!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Voor zover ik weet is de regelgeving omtrent clone boxen onveranderd. Kijk,als je vraagt hoe je een verneukte clone box herstelt dan is dat vragen om problemen. Dat was zo,en dat is nu nog steeds zo. Trouwens ,als je even internet af googlet dan vind je wel een antwoord denk ik...
Marco275 Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Citaat: Kijk,als je vraagt hoe je een verneukte clone box herstelt dan is dat vragen om problemen. En waarom is dit eigenlijk zo? Ik neem aan dat het merendeel van de mensen niet bewust een nep ontvanger gaat aanschaffen. Als je er achter komt dat je er een te pakken hebt kun je lang niet altijd verhaal halen. Moet je zo'n ontvanger dan bij het grof vuil zetten? Ik neem aan er nu een antwoord volgt in de trant van "er ook mensen die er bewust een aanschaffen en er daarom niemand word geholpen"
Cobus R Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Dat je een clone niet ondersteund is goed en dat je zegt ,men moet er geen kopen helemaal mee eens maar mensen helpen wie een clone hebben zie ik niks verkeerds in. maar goed de topic starter is maar mooi genaaid daarmee. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten