Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb hier ook al een keer zoiets gepost en kan je vertellen je voelt je genaaid

als je een tweede hands koopt dan kun je het risico lopen

ik vind dat het moet kunnen om te vertellen bij welke winkel de TS de box heeft gekocht

zo help je met z'n allen de box wereld redelijk schoon te krijgen

ik weet ook wel dat het niet hellemaal gaat lukken maar post dan wel waar je veilig iets kunt kopen

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Citaat:
ik weet ook wel dat het niet hellemaal gaat lukken maar post dan wel waar je veilig iets kunt kopen

Lijkt mij dus niet nodig.
Als je bij je nieuwe aankoop op de aankoopbon laat vermelden dat het een originele Dreambox is en dan beslist geen clone, dat lijkt mij voldoende om naderhand verhaal te maken.
Een leverancier die eerlijk handelt heeft hier geen problemen mee.
Ga je via de alom bekende internet plaatsen je box kopen, dan kan je verwachten dat je beduveld wordt.
Ook navraag doen of de handelaar geregistreerd staat wilt al veel helpen.
Ga je een tweedehandsje kopen, neem dan iemand mee die kennis van zaken heeft.
Een gebruikte auto kopen doe je normaal gesproken ook op deze manier.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ron
Volgens mij heeft het "slachtoffer" nog steeds geen aangifte gedaan. Dan kan ik er weinig medelijden mee hebben hoor.

Ron

Natuurlijk kan je aangifte doen bij de politie, maar ze doen er helemaal niets mee.
Geen tijd, ze hebben andere prioriteiten die belangrijker zijn.
Ook vrijwel alle aangiften die er gedaan worden over handelen op Marktpl..., doen ze ook niets mee.

Grts.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ron
Volgens mij heeft het "slachtoffer" nog steeds geen aangifte gedaan. Dan kan ik er weinig medelijden mee hebben hoor.

Ron

Medelijden hebben met de TS hangt niet af of hij wel of geen aangifte heeft gedaan
Het blijft sneu om dit mee te maken.

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:
Citaat:

En toch geldt naar mijn mening "eigen schuld, dikke bult"
Er is al genoeg over geschreven en bekend. Als je enkele euri wilt besparen en je gaat op de bekende aanbieding sites shoppen, dan vraag je om bedonderd te worden. Ik vind het nogal naïef van iedere keer weer een andere TS.

Nogmaals, je kan een handelaar vragen naar de herkomst en dan ligt het aan de koper wat ie wilt. Vertrouw je het niet, dan koop je er niet.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Citaat:
Ook vrijwel alle aangiften die er gedaan worden over handelen op Marktpl..., doen ze ook niets mee.

Sterker nog ook Dream zelf lijkt er vrijwel niets mee te doen!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie
Er is al genoeg over geschreven en bekend. Als je enkele euri wilt besparen en je gaat op de bekende aanbieding sites shoppen, dan vraag je om bedonderd te worden. Ik vind het nogal naïef van iedere keer weer een andere TS.

Ik dacht dat de TS de volle mep had betaald ...
Origineel bericht van: JPiet
Ik heb een dm800. Ik dacht dat ik een originele heb gekocht (ook voor betaald, want ik wilde juist een originele).

Tja en als dat zo is, is het wel degelijk sneu voor hem.
Wat een ander daarvan denkt staat los van dit verhaal, hij vraagt in eerste instantie puur en alleen of de box origineel is.

@Mojo, trouwens nog van harte gefeliciteerd!
Geplaatst:
Citaat:

Sterker nog ook Dream zelf lijkt er vrijwel niets mee te doen!

DMM doet er juist wel veel aan... Namelijk met de genuine plugin. Elke box is te testen als je er een orgineel image op zet en hem even test met deze plugin... Dat is dus momenteel aan te raden voordat je een box mee neemt...!!!

Holostickers worden nagemaakt...

En op uiterlijk en veisjes nakijken werkt ook niet. De clones zijn namelijk telens iets anders (beter).
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:

Nogmaals, je kan een handelaar vragen naar de herkomst en dan ligt het aan de koper wat ie wilt. Vertrouw je het niet, dan koop je er niet.

Wat een bekrompen manier van denken. Dus jij stelt dat kopen via het internet per definitie vragen om moeilijkheden is? Er zijn genoeg goede internet winkels en er zitten altijd prijsverschillen, ook tussen originele boxen.
Geplaatst:

Heeft de topic starter de box gekocht via internet of echt in een shop?

Als je koopt in een shop mag je er toch vanuit gaan dat het een origineel betreft.

Geplaatst:

Enige wat je helaas kunt doen is terug gaan naar die man, en dan heel duidelijk maken dat je weg gaat met je geld weer terug en anders niet.

Politie doet helemaal niets die @*&%$%?!

Dat is echt schandalig.

Ik zou naar hem toegaan en met geld terugkomen, goedschiks of kwaadschiks.

Hou voet bij stuk, blijf continu aanbellen of op de ramen kloppen, etc. Hij begint je vast te bedreigen.

Op dat moment bel je de politie.

Hele nare situatie, maar ik zou er echt naar toe gaan, anders gaat zo'n hufter gewoon verder, en dat kan ik niet verkroppen.

Je ziet het ook iedere keer weer bij Tros Radar, die lui gaan maar door, mede omdat niemand, maar dan ook helemaal niemand wat doet.

Ik wens je in ieder geval succes met deze rottige situatie.

dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1

Geplaatst:

Ik verbaas me overigens als je bij een 2de hands side op dm800 zoekt, er meer dm800 clone aangeboden worden als orginele.

Het staat er ook nog openlijk bij. Maar goed dan weet je wel dat het geen orginele is.

Maar als je denkt een echte te kopen, is het inderdaad flink balen.

Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2
Triax Astra 1, 2, 3, Hotbird
Harmony 300i,600
, Touch

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.