Ga naar inhoud

Fritzbox plugin en internationale versie 7270

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iemand de Fritzbox plug-in al werkend met de internationale (meertalige) versie van de Fritzbox 7270?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Ik heb deze plugin al even draaien (met een thomson 7170), nederlands menu, en gewoon nummer weergave op het scherm, werkt hier al lang gewoon goed.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Ik twijfel ook niet aan de plug-in maar of de Fritz wel in staat is antwoord te geven. De internationale versie is in verband met de diverse talen ietwat uitgekleed (bijv. geen ondersteuning voor de mini) dus kan ik me voorstellen dat het deel dat voor deze plugin nodig is, ook ontbreekt.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Boaz, ik geloof dat ik je vraag dan niet helemaal begrijp.

De plugin draait hier met nederlands menu op mijn 8000 met Open PLi (moet dus op jouw VU+ ook kunnen) en meldt gewoon het nummer dat belt (behalve onderdrukte nummers natuurlijk). Soms is hij zelfs in staat het nummer meteen op te zoeken op internet en geeft de volle naam en adres zoals het in het telefoonboek staat weer op de tv. Als het nummer met naam in de fritzbox gedefinieert is, geeft hij die gegevens weer.

Als de box uit staat, meldt hij bij inschakelen wie er gebeld hebben terwijl de box uit heeft gestaan.

Al met al werkt deze plugin hier goed.

Is dit een antwoord op jouw vraag? Zo niet, specificeer dan even wat je percies wilt weten.

ET10000
DM7020HD

Geplaatst:

Ik twijfel ook niet aan de plug-in maar in de capaciteit van de fritz om te antwoorden. De plug-in klaagt namelijk geen info van de Fritz te krijgen.

Misschien toch eens proberen met de oude 7170 die ik nog heb liggen.

Geplaatst:

Ik denk dat je dan eerst de config moet controleren.

Het beste kun je enigma even restarten, dan krijg je ook meldingen over "connecting to fritzbox" of zoiets. Je moet ook de naam/ip en userid password van de ftitz in de config zetten.

ET10000
DM7020HD

Geplaatst:

En de monitoring van de Fritz inschakelen met #96*5*

Dan zou het gewoon moeten werken, hier wel in elk geval.

En idd ff rebooten zoals bigtwin al aangaf.

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Monitoring is ingeschakeld, rest is ook goed ingesteld, de plugin krijgt connectie met de Fritz maar die geeft verder geen enkele informatie vrij.

Mij is al gebleken dat de internationale versie van de Fritz ietwat uitgekleed is.

Maar ik zal de oude Fritzbox 7170 eens proberen met de instellingen van de nieuwe, als die wel de info vrijgeeft, heb ik pech gehad (of moet beide in gebruik gaan nemen).

Geplaatst:

Mijn "oude" internationale 7170 met laatste firmware doet het prima met de plugin...

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Geplaatst:

Deze plugin is geschreven voor de 7270, maar werkt ook op de 7170. Dus voor je je oude fritz tevoorschijn haalt, zou ik eerst nog e.e.a. uitproberen.

ET10000
DM7020HD

Geplaatst:

Ik heb geen enkel probleem met de plugin op mijn dreambox 7025 en fritzbox 7270.

Alles komt keurig op mijn tv en kan de telefoon gesprekken en namen zien op de dreambox.

Dit is een toppert van een applicatie laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Ik twijfel ook niet aan de plug-in maar in de capaciteit van de fritz om te antwoorden. De plug-in klaagt namelijk geen info van de Fritz te krijgen.
Misschien toch eens proberen met de oude 7170 die ik nog heb liggen.

Deze plugin werkt hier op een DM7000, DM600 en een DM800 in combi met de internationale 7270 Firmware version 54.04.81
Geplaatst:

Dan ga ik toch wat sleutelen aan de instellingen, bedankt.

Geplaatst:

bedankt jongens, het werkt, er bleek een foutje in het IP te zitten van de box.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen