Gast Neo Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 Sinds Newnigma2 2.8.3 werkt de geweldige geweldige xmltv-import plugin niet meer! Ik denk dat er veel mensen zijn die hier last van hebben (gehad) aangezien dit onderwerp ook al eerder aan de orde is geweest. Op andere fora lees ik ook dat mensen hiermee worstelen.Heeft iemand een idee hoe je het aan de praat krijgt, of heeft iemand suggesties hoe na te gaan waar het probleem ligt? Zonder xmltv-import plugin 'life sucks', really! Omschrijving probleem: Ik heb hier xmltv-import.r20 geinstalleerd met de laatste sources van Rytec, op Newnigma2 2.8.4. Installatie gaat prima. De plugin is ook te benaderen (menu + blauwe knop). Hij downloadt keurig de data (zowel manual als automatisch) en hij restart daarna Engima2 (Newnigma2 heeft geen patch, zoals je weet). Na de reboot bevat de 'Graphical EPG' slechts de data die van Media Highway afkomstig zijn. Het probleem zou kunnen zijn: - de data (epg.dat) wordt door Enigma2 niet ingeladen. - de data (epg.dat) wordt door Enimga2 meteen overschreven door gegevens uit media highway (MHW). Ik kan niet beoordelen of de oorzaak een van deze twee is (of zelfs anders). Het gekke is: ik heb kortgeleden naar r20 geupgrade. De vorige versie die ik had (r16 of zo) had last van precies hetzelfde fenomeen. Na de upgrade naar versie r20 werkte het wel prima voor een tijdje (ik erg blij!!!). Maar sinds kort weer geen EPG meer . Ik weet niet hoe het gekomen is. Wat de laatste tijd in mijn box veranderd is, is dat ik op 13 april de laatste Henksat lijsten erin heb gezet. Ik kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt, maar ik noem hem toch wel even. Herinstallatie (cq deinstallatie + installatie) van r20 heb ik geprobeerd; het helpt helaas niet! Hoe kan ik duidelijk krijgen waar de oorzaak ligt? De oplossing is dan de volgende stap.
Gast MiLo Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 Je kunt eens proberen enigma in de voorgrond te draaien, met init 4 enigma2 Dan zie je alle logging langs komen die gedaan wordt, handmatig een import starten en kijken wat er zoal langs komt. Dan kun je controleren of er ook een epg.dat wordt geschreven (en waar...), en of die ook wat data bevat (bestandsgrootte).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen