Gast Geplaatst: 15 juli 2002 Geplaatst: 15 juli 2002 Waarschijnlijk zijn dit voor jou oude koeien, maar denk dan even terug aan jou begin jaren en help mij. b.v.b.d Het kan niet moeilijk zijn en toch lukt het met niet. Ik heb een pace 600 en ja ik ben van plan om een nieuwe te kopen maar ik wil toch eerst dit ding aan het werken krijgen. Dus een pace 600 met originele irdeto cam, en originele kaart. Een gold kaart Een gold Card pic programmer Irdeto files van Satkoos geprobeerd Pacekit 16 van duck geprobeerd, deze was wel erg oud. En nog diverse andere files geprobeerd. Ik krijg telkens een fout melding. Code E36 of dit programma is gecodeerd, of kaart niet uitwisselbaar of code E04 Na ongeveer 50 uur surfen en heel veel lezen, heb ik toch maar besloten om de hulp van derden in te schakelen. Ik ben ten einde raad. VRAAG Moet ik misschien iets aan mijn decoderinstellingen veranderen? Kan ik iedere irdetofile gebruiken of is een irdetofileset voor een pace 600 iets speciaals? Waar moet ik op letten bij mijn programmerinstellingen? Als ik de pic en de eeprom beschreven heb wil ik even controleren of er wel iets op mijn kaart staat. Als ik de eeprom uitgelezen heb, en vervolgens de pic ga uitlezen staan er allemaal FFFFFjes. Hoe kan dit?
Noordzee Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Bijzonderheden over de Pace ken ik niet, maar ga is zoeken naar het programma Gold140. Wellicht kom je dan verder. Heb je trouwens al bij Duwgati gekeken? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Hallo Noordzee. Het programma gold 140 heb ik reeds in gebruik. Maar met dit programma kan ik helaas geen crd files op mijn kaart zetten. Ik heb geprobeerd om ze met picbined om te zetten naar hex files, maar dan krijg ik een foutmelding. Over duwgati ja hoor al heel veel gekeken het is al bijna mijn startpagina. gr libly
Gerdy Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Hex files zijn voor een goldcard (met programmer zoals goldprog); crd's voor een originele kaart (met programmer zoals cardmaster of FMcard). Gerdy
Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Hallo Gery. Ik heb bij duwgati gelezen dat ik crd files met picbined om kan zetten naar hex files. Weet jij hier meer van.
trust Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 De Crd files voor de org. MC-kaart gaan prima met "Cardmaster" of "Cardwizzard" Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 20 juli 2002 Geplaatst: 20 juli 2002 Hoi, Probeer op een van de sites van SATKOOS de Irderto files te downloaden. Na het unzippen kan je de files met GOLD140 heel eenvoudig op je goldcard zetten. Succes verzekerd, ik doe het al een hele tijd. Groeten
MTB Geplaatst: 20 juli 2002 Geplaatst: 20 juli 2002 Vergeet niet na het bewerken van een originele MC kaart een cleanup crd te runnen, dit is speciaal voor de pace. MTB
Gast Geplaatst: 22 juli 2002 Geplaatst: 22 juli 2002 Ik heb laatst een irdeto-goldcard(Pace 610) gemaakt voor iemand in Spanje. Dit werkt perfect, alleen als je C+ kiest kreeg ik de melding: gecodeerd kanaal. Op dat moment even de kaart eruit en weer erin en jawel: beeld. Als je interesse hebt in de files, stuur me een PM met het email-adres.
Gast Geplaatst: 22 juli 2002 Geplaatst: 22 juli 2002 Hi, Je zou even de files 'gold_irdeto' moeten proberen. Veiligheidshalve nog even vertellen dat je met het goldprogramma eerst de eprom moet opladen en pas dan de pic. Indien je ontvanger een 'check card' vraagt moet je bij het opladen van de pic het vakje 'protection' moet aanklikken. Anders lukt het niet Succes !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen