arsat Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Ik heb met mijn 9000 enkele malen hetzelfde gehad (Na uit-aanzetten weer in orde) TV meldde dan plots: "Unrecognized video signal" op de HDMI bus... VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
amrabed Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Zondag avond had ik de zelfde probleem, heb de box en de tv aantal keren uit en aangezet echter niets hielp. Ik was zo kwaad dat ik die BOX kon slopen, heb toch maar besloten om de digitenne uit de slaapkamer te halen en bij terug komst met digitenne, zag ik tot mijn verbazing dat de BOX weer beeld gaf. echt ONGELOOFLIJK.
hanshcjmeyer Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: amrabed Zondag avond had ik de zelfde probleem, heb de box en de tv aantal keren uit en aangezet echter niets hielp. Ik was zo kwaad dat ik die BOX kon slopen, heb toch maar besloten om de digitenne uit de slaapkamer te halen en bij terug komst met digitenne, zag ik tot mijn verbazing dat de BOX weer beeld gaf. echt ONGELOOFLIJK. @Amrabed: ik heb met andere HDMI-kabels, HDMI-poorten op TV en uiteindelijk een andere scherm (PC monitor met HDMI aansluiting gebruikt) vastgesteld dat het 'iets' hardware-matigs was met de Rebox. Bij mij trad het alleen op met een 'koude' Rebox. Na een half trad het probleem niet meer op. De vervangende Rebox doet het prima. Nooit meer problemen met HDMI poort gehad. Sat inst: Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3) 3x Alps quad LNBs 4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch Ontv: HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121 SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI TV: Samsung LE32C579
amrabed Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: hanshcjmeyer @Amrabed: ik heb met andere HDMI-kabels, HDMI-poorten op TV en uiteindelijk een andere scherm (PC monitor met HDMI aansluiting gebruikt) vastgesteld dat het 'iets' hardware-matigs was met de Rebox. Bij mij trad het alleen op met een 'koude' Rebox. Na een half trad het probleem niet meer op. De vervangende Rebox doet het prima. Nooit meer problemen met HDMI poort gehad. Wat de HDMI betreft was dit tot nog toe ook bij mij een 1 malige weigering, hoop dat dit ook zo blijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen