Beheerder Michel Geplaatst: 21 april 2010 Beheerder Geplaatst: 21 april 2010 Citaat: In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! 1. De plaatsnaam die genoemd werd had geen enkele meerwaarde voor het bericht. 2. Het ging hier om een kleine plaats, waar maar één satelliethandelaar zit en niet 3 zoals Vladimirke beweerd. (Bijna) iedereen weet dus door het noemen van de plaatsnaam meteen precies om welke winkel het gaat. Dus is dit reclame. 3. Bezwaren via PM of contactformulier. Ook hiervoor dus een waarschuwing voor allen die meenden hier openbaar bezwaar op te maken. Maak gewoon op geen enkele wijze een verwijzing naar een webshop. Dan hoeven wij ook niet in te grijpen. Het is bovendien nergens voor nodig. Ook zonder die plaatsnaam was de inhoud van het bericht meer dan voldoende duidelijk. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Smolly Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Wanneer is nu de laatste zending van VU+ toegekomen bij de importeur(s) ? Hier in belgie bij de plaatselijke schop sta ik ook al een anderhalve maand op de bestellijst , maar ook nog geen bericht gekregen tot nu toe . Maar op die lijst staan er nog meer dan 20 voor mij voor de VU+ , dus die mensen zijn al langer aan het wachten dan ik. Terwijl hier en daar in nederland al "in stock" wordt weergegeven Mijn gevoel zegt dat de NL importeur een beetje chauvinistisch is
kwajoep Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb er zojuist een besteld. Volgens de leverancier is hij op voorraad en wordt morgen verzonden. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
vladimirke Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Origineel bericht van: Michel 2. Het ging hier om een kleine plaats, waar maar één satelliethandelaar zit en niet 3 zoals Vladimirke beweerd. (Bijna) iedereen weet dus door het noemen van de plaatsnaam meteen precies om welke winkel het gaat. Dus is dit reclame. Toch 3 hoor. Die ene is een pure sat-handel en die 2 andere zijn electronica-shops waar je ook alle benodigde sat-spullen kan halen. Maar ik snap je punt wel.
kwajoep Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Gisteren besteld en vandaag binnengekregen !!! Ik ben wel effe bezig Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Tuneboy Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Hier ook binnengekregen, ze zitten blijkbaar al aan revisie 2.2 Altans dit staat er op het mainboard bij mij. Pli eropgezet, cccam geinstalleerd, TVV kaart erin en kijken maar. zo simpel als wat. Nu mij verder verdiepen in het linux gebeuren.
Aanbevolen berichten