clemens2 Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 ja de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik kreeg vandaag luchtpost uit het buitenland met daarop de datum gestempeld van 14 april. Worden we nu altijd bedonderd en is luchtpost gewoon met de trein of zijn er toch nog vliegtuigen in de lucht. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
pukje Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 lucht(vliegtuig) post bestaat niet meer. luchtpost wil zeggen via de snelste route kan zijn fiets brommer auto trein bus boot vliegtuig
gigantaandemuur Geplaatst: 19 april 2010 Geplaatst: 19 april 2010 Er zijn wel vrachtvluchten geweest. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
edbe Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 hebben ze vier dagen geen drugs kunnen smokelen 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast Kimble Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: clemens2 ja de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik kreeg vandaag luchtpost uit het buitenland met daarop de datum gestempeld van 14 april. Worden we nu altijd bedonderd en is luchtpost gewoon met de trein of zijn er toch nog vliegtuigen in de lucht. De wind stond de goede kant op, dus snailmail komt dan wel aan hoor. Geen stoffige enveloppe hoop ik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen