Salvador Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Sinds een week in bezit van nieuwe TF 7700 HSCI en na installatie mis ik heel veel zenders, oa SBS6 en BVN. Er is mij geadviseerd een fastscan ter doen. Is het mogelijk met deze TF een fastscan te doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 nee, is niet mogelijk. je zal handmatig de frequenties in moeten scannen.kijk op canal digitaal voor de laatste zenderlijst. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salvador Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2010 Bedankt alfred, Heb eerst de kabel van LNB laten vernieuwen en heb nu alle CD zenders. Heb op een ander forum gelezen dat er enkele duitse HD zenders op 19,2 zijn te ontvangen (freq.11361), bij mij echter niet uitgezonderd eins Festival. Kan de oorzaak zijn dat ik een 60cm schotel heb ipv een 80cm? Met mijn Philips DSR 2211 kan ik tot nu toe de gewone zenders goed ontvangen. Ik woon iets ten zuiden van Barcelona (Spanje)Volgende week wordt er een duo blok geinstalleerd.Is het zinvol om ook een 80cm schotel direkt te laten monteren? cees. Ben een nieuweling maar heb veel aan sat4all!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Spanje mag je wel een 80cm hebben. Let wel op welke duo lnb je dan neemt want de c+ lnb's zijn voor een 64cm schotel. Je kan dan het beste een duo blok nemen voor een 80cm schotel. Overigens moet je zdf hd ook ontvangen op a1, kijk in de c+ lijst evne naar de frequenties en vergeet je pilot niet aan te zetten voor deze 3 ditse hd zenders want anders vind hij ze niet dacht ik. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salvador Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 Ik ben heeeeel dichtbij!!! Handmatig freq. 11631 ingevoerd en Pilot aangezet. Signaalsterkte eerst 0 en nu 98% maar ik heb blijkbaar nog iets nodig want ik krijg op het scherm : geen of gecodeerde uitzending terwijl ik de zenders zonder HD wel kan ontvangen. Wat verder te doen? Salvador Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salvador Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2010 settinglisten van buko gedownload en daarna vóór installatie tv (Sony KDL 40W2000) aangezet en tot mijn verbazing alle 4 de gratis duitse HD zenders met beeld en geluid zonder dat ik iets ( wel na aanzetten pilot ) aan de cecoder gedaan heb. Nu blijkt dat bij veelvuldig schakelen de zenders uitvallen en bij uit- en aanzetten van tv weer terug zijn. Komt dit vaak voor of ligt dit aan afstelling? In ieder geval Alfred en Sjaak bedankt voor goeie raad!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 goed dat het werkt. @ Sjaak, Om sommige hd zenders te zoeken moet je wel degelijk pilot aan zetten anders vind hij ze niet. Dit geld voor een aantal zenders maar niet voor allemaal. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 klopt cd niet maar enkele duitse zenders wel, je ziet het dan vanzelf in de ontvangstbalk. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salvador Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2010 Vandaag Duo LNB Astra 1+3 gemonteerd ( laten doen voor goede afstelling)op schotel Triax 64. Zoals Henksat op Forum schreef( met foto) dus astra-1 in de beugel en schuin afgesteld volgens meegeleverd plaatje bij Duo LNB. Resultaat is dat de astra-1 zenders goed geinstalleerd zijn maar Astra 3 niets ( kwaliteit is 0). Moet ik nog een instelling wijzigen op mijn TF7700HSCI? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen