Ga naar inhoud


[electra] tijd klok


sattools

Aanbevolen berichten

vrienden, ik ben opzoek naar een schakelklok welke je naar handmatige inschakeling na een zelf te bepalen tijd weer zelf uitschakeld. Ze zullen er vast zijn maar onder welke noemer. Mijn vriendin vergeet heel vaak na het strijken de stekker er uit te trekken en vaak staat dat ding dus zon 12 uur aan voordat er iemand achter komt dat ie nog aan staat. Zonde van de stroom, maar ik ben banger dat er een keer brand van komt! Als iemand iets weet, ik hoor het graag.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heet dat een eierwekker.

 

Ook wel kookwekker, zo'n ding met een 60 minutenschijfje.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoopste oplossing is een Bouwmarkt tijdklok met losse pinnetjes. Ik gebruik ze voor de batterijenlader, zodat je niet vergeet de lader op tijd uit te zetten.

Je zet de klok op 00.00 uur en schakel handmatig de klok aan.

Pinnetje op tijd dat uitgeschakeld moet worden (vandaar 00.00 uur, dan hoef je niet te rekenen wink ) en GEEN pinnetje om aan te schakelen plaatsen. Klok schakelt enkel uit en nooit aan.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
koop zo'n stoomgenerator(strijkijzer) voor haar.
wel eentje met wat barretjes.
het strijken kan ik veel sneller dan en als het apparaat een half uur niet gebruikt word schakeld hij zelf uit.

edje


Kijk die jongen heeft tenminste verstand van een strijkbout. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sattools,

 

Dit heb jij nodig. Heb ik ook voor hetzelfde probleem: vriendin die strijkijzer vergeet.

 

Edit: ik mag geen reclame maken. Het betreft artikelnummer 610814 van een groot electronica postorderbedrijf uit Duitsland.

Als je het niet kunt vinden, stuur mij dan even een PM, dan krijg je de link.

 

Het is een stekkerdoos met ingebouwde timer die je kunt instellen. Wij gebruiken hem op het werk overigens ook voor het tosti-ijzer dat regelmatig vergeten werd.

 

Gr. Remi

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
of google op

Digitale countdown timer

ze zijn er al voor een tientje

T B



Dat is het, dank u! Ik heb een mooie gezien, met start en stop knop, alleen loopt ie altijd 1 uur, maar daar is mee te leven.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets als deze? diehl-series650micro2.jpg

 

Citaat:
Description of Series 652 Electronic Countdown Time Switch

 

The Diehl Series 652 time switch is a general purpose, short term interval time switch that provides a accurate countdown timing resulting in a switched 15 amp relay and audible timeout alarm. Front buttons or remote membrane keyboard adjust the countdown interval time and the previous setting is kept in memory to facilitate repeat functions.

 

Standard Features

Large, LCD display

Quick and simple operating by push-buttons (mode+ and - button)

Single Pole relay output

Repeat "memory" setting

Attractive and compact package

Simple assembly with slide on brackets

Door Contact

Transistor output available on request

Acoustic signal after countdown

External buzzer available

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv
Wat jij bedoeld is een overwerk timer.
Echter zie ik hier goedkopere oplossingen voorbij komen.

Je gaat toch niet als je moet strijken overwerken???????

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...