Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn Compag laptop met W7 64 bit krijg ik het scherm niet uit de volledig scherm modus, achtergrond plaatje blijft geschaald naar volledig scherm en dus vervormt.

Waar ik de optie ook wijzig, na OK blijft alles bij het oude.

Hoe krijg ik dit uit?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Ik denk dat je niet alleen de IE bedoeld maar dat het gebeurd in alle schermen/toepassingen.

Ga naar je buroblad, rechtermuistoets, schermresolutie

Dan scherm detecteren en kijken of het goed staat. Zo niet even spelen met de knop van de hoogte/breedte verhoudingen (schermresolutie bv 1367x768 of 1280x768).

In principe zou het met detecteren goed moeten komen. Kan zijn dat je nog niet over de juiste W7 drivers beschikt.

Naar gelang het type Compaq laptop even kijken op http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pag...ng=nl&cc=nl en hem vandaar plukken.

Suc6.

Kimble

Geplaatst:

Het is een nieuwe recente laptop met alle recente drivers.

Probleem is met name de achtergrond, deze wil enkel spreiden, wat ik ook probeer. Vooral vervelend omdat de favoriete achtergrond nu in de breedte wordt uitgereikt.

Wijzigen van de instelling is geen probleem, echter bij opslaan via OK verandert er niets ook al zeg kies ik voor behouden van l-b of kies voor centreren.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Ok, nu is het me duidelijk. Het gaat om de desktop-afbeelding.

W7 gebruikt (Aero).

Ik neem aan dat je zelf een afbeelding hebt en die wilt gebruiken ipv de standaard bijgeleverde, daar deze over het algemeen helemaal geen probleem geven.

Beste in dat geval is om dit te doen mbv MS. Ga hiervoor naar http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/personalize

Hier staat het één en ander uitgelegd over de werking.

Mocht het probleem zijn met je standaard settings, dan lees ik het wel.

Suc6.

Kimble

Geplaatst:

Kan nu even niet testen, laptop ligt nog thuis, maar ik zal die Aero eens uitzetten, kijken of het dan wel lukt.

Het vreemde is dat ik wel de optie kan wijzigen, althans kan aanvinken maar dat er verder niets gebeurd.

En anders misschien de achtergrondfoto maar even in formaat aanpassen zodat het schalen geen invloed heeft.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen