Gast Disaster_76 Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Hallo! Ik heb een probleem met mijn Dreambox DM 600 PVR,ik ontvang alleen maar Astra en mijn hele lijst van Sattelieten zijn oppeens verdwenen en ik wil hotbird ook er bij hebben. Ik weet niet meer wat ik moet doen? Heb een 1 LNB met twee koppen. Wie kan mij daar bij helpen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Hangt een beetje af van je image op de Dreambox.. Je zult moeten beginnen met het aanschaffen van een extra LNB of een DUO LNB zodat je naar Astra 1 en Hotbird kunt kijken... Vervolgens stel je Dreambox in dat hij deze extra satelliet kent...
Jean-Claude Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 ik neem aan dat je in de satelliet setup geweest bent en je daar slechts één satelliet hebt aangeduid, waarna de dreambox de overige (volgens hem ongebruikte) satellieten heeft verwijderd uit zijn services. terug naar de satelliet setup gaan en daar een tweede lnb aanduiden met hotbird, via de juiste disecq instellingen. Ik neem aan dat dit een duo-lnb is voor astra1-hotbird ? vervolgens de dreambox de hotbird laten afscannen, alle gevonden hotbird zenders zullen dan terug aan de services worden toegevoegd. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen