Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Zoals jullie weten is pioneer gestopt met zijn Kuros lijn.

Ik ben opzoek naar een TV het leift zou ik dus de KRP 500-AW willen witte versie van de kuros maar helaas.

Nu aan jullie de vraag welke TV komt het dicht in de buurt van deze TV het liefst met een witte omlijsting.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst:

poe,

of je een vergelijkbaar kwaliteitje vindt als de kuro?

maar als je googled "white plasma" vindt je immer veel afbeeldingen dus merken.

zul je toch moeten vergelijken

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

• Moderator
Geplaatst:

Tja, een jaar geleden mocht ik van mijn vrouw er een kopen, maar ik had mezelf beloofd pas een nieuw scherm te kopen, wanneer ik een specifiek doel had bereikt.

Nu heb ik recent de doelstelling gehaald, en zijn de Kuro's niet meer te koop. De moraal is dus, luister altijd naar je vrouw.

Op dit moment zoek ik naar het "next best" toestel, de Kuro is nog steeds niet ge-evenaard.

Dat zou mogelijk de TX-P65VT20E van Panasonic kunnen worden.

Dit toestel komt binnenkort op de markt, en volgens kenners zit er technologie in van Pioneer.

Maar eerst zelf zien, en dan pas geloven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Had ik ook begrepen. De techniek en een groot deel van de techneuten zou van Pioneer naar Panasonic zijn overgegaan, de VT20 serie zou daarvan geprofiteerd hebben en voor nu het dichtste bij de Kuro komen. Volgend jaar zou er nog een beter/hoger model uitkomen, die nog net wat dichter tegen de Kuro aankomt, maar dat laatste heeft natuurlijk een erg hoog gok gehalte.

En mij bevalt deze tv tot nu toe prima.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen