wolverine Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Ik ben erover aan het nadenken om me ook deze ontvanger aan te schaffen en ik zou voor ik de aankoop doe me al eens willen verdiepen in wat ik allemaal zou moeten kunnen/kennen om deze ontvanger te gebruiken voor "normaal" sat gebruik. Maw. hoe ik beeld om mijn tv krijg met een tvvl kaart en verschillende andere sats erbij. De rest (zoals streamen van films etc..) komt dan later wel. Dus indien iemand ergens een goede handleiding heeft (mag ook in het engels zijn) of weet waar er te vinden zijn kan je dit misschien eens melden? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Tonskidutch Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 veel van die vraagstelling is te beantwoorden met learning by doing en natuurlijk even een paar berichten lezen hier over de VU+ out of the box (kartonnen doos) werkt je VU+ binnen 10 minuten als je de menu's van enigma2 machtig bent indien ook dat nieuw is duurt het misschien 2x zo lang maar de VU+ is natuurlijk met een alternatief image veel leuker de keuze is ECHT echt subjectief en begin gewoon flashen per USB stick is rete simpel stickje vuplus/duo/+image_bestanden in uitgeschakelde VU+ aanschakelen afwachten uitschakelen aanschakelen > en opnieuw instellen via de wizard klaar dan komen er wellicht softcams bij dat is ook heel makkelijk downloaden en gaan met de banaan het lijkt lastiger dan het is dus tzt effe die ene onzekerheid (van jou) per online vraag stellen en je bent er. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 En kijk eens IN DEZE WIKI daar staan zo'n beetje de belangrijkste dingen in (en de leuke dingen leer je gaandeweg )
dorus43 Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Hier staat een engelse handleiding groetjes Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 deze post is helaas onwerkzaam vanwege de heersende censuurcultuur alhier, wellicht dat met een nadere omschrijving de bedoelde website te traceren is, danwel kun je vraag misschien op een ander forum plaatsen en beantwoorden. Deze overdreven mate van collega-gevoeligheid begint de informatie-uitwisseling op dit forum op een ernstige wijze te verstoren. Hier is immers noch sprake van reclame noch van een illegale activiteit, slechts het refereren naar een handleiding. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
dorus43 Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Nogmaals eens proberen: google eens naar" vuplus_duo_page2.pdf "en dan vind je wel de handleiding waar naar ik verwees. Bedankt stefan.wolfrum voor er me op te wijzen. groetjes Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 yep, dank voor het herplaatsen, zo kan het gevonden worden. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Hier is de ENGELSE ORIGINELE handleiding
vladimirke Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Omdat ik zo een beetje met hetzelfde als wolverine zit vind ik dit wel interessant om eens op voorhand de handleiding te lezen. Ik wil er tevens nog een vraag aan toevoegen. Kan je twee cards tegelijk in de VU+ steken? Ik bedoel dan TVV en CD tegelijk en dan zonder problemen kunnen kijken?
stefan.wolfrum Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 ja, dat moet kunnen ik heb cds en tntsat(frans) en dat gaat goed. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
vladimirke Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Bedankt allebei, ik ben weer iets wijzer.
Tonskidutch Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Origineel bericht van: SatMann twee kaarten is geen probleem. niet altijd SatMann de S02 van sky en de seca3 hebben weldegelijk een probleem maar niet enkel in de vu+, ook in de dream (smargo is de oplossing voor deze combo) ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast SatMann Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 das waar Ton, maar gezien je in onze streek enkel makkelijk een kaart kan aanvragen bij TV-vlaanderen en bij C+nl ging ik daar vanuit. de sky en andere toestanden zijn niet voor mij, kijk nu al nauwelijks tv....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen