Ga naar inhoud

Pakketen die allemaal overgaan naar Sec@2 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af of het al bekend is welke pakketten allemaal (binnenkort) overgaan op Sec@2 ?

Ik neem aan dat PW en Multivision op hun respectievelijke coderingen blijven en dat veel (zo niet alle) c+ pakketen overstappen naar de 2.

Geplaatst:

Eigenlijk heel makelijk.

Alles wat nu in seca 1 zit gaat naar seca 2.

Alles wat nu nog in viacess 1 zit gaat naar viacess 2

Alleen zoals het ernu uit ziet blijven C+ NL en Premiere in Irdeto 1.

Geplaatst:

Volgens mij heeft ViaSat (sirius 5 gr. oost) ook nog geen kaartwissel aangekondigd. Deze blijven dus voorlopig nog wel even zichtbaar (Viaccess1). Ook heb ik nog niets gehoord over een verbeterde versie van Nagra (ViaDigital op de Hispasat!).

Voorlopig blijft er dus nog genoeg te beleven (op een draaibare installatie!).

Groet,

Nico

Geplaatst:

Viasat heeft meerdere malen aangekondig aan het eind van het jaar met maatregelen te komen om de piratenkaartjes uit te zetten. Hierbij werd zelfs genoemd dat men dan zelfs overweegt een kaartwissel uit te voeren. Als dit gezegd wordt kan je er dan ook echt vanuit gaan dat het zal gebeuren zeker omdat tegen die tijd de Scandinavische Canal +jes gaan beginnen met uitzenden in Viacess.

Nagravision heeft inderdaad nog geen nieuwe verbeterde codering aangekondigd maar het nut daarvan is misschien niet meer zo erg nu ViaDigital in handen is gekomen van Canal Espagne en dus misschien wel in de latere toekomst in seca 2 gaat uitzenden. (is nog helemaal niet zeker hoor).

Geplaatst:

ging premiere niet over naar beta 2 ??? dit najaar

Geplaatst:

Zoals het nu vermeldt wordt op diverse Duitse sites zal dit zijn uitgesteld tot nader order...

Geplaatst:

Ik heb toch ook gelezen in "Satellit" dat Premiere dit najaar overgaat naar Beta2.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen