cejean Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Nieuwe image beschikbaar van het Dream Elite Team: Dream Elite BH 1.3 OE1.6 DM800 Multiboot Usb Tuner DVB-T usb Tuner support Nu snap ik niet echt de meerwaarde van DVB-T. Als ik het goed heb is een DVB-S tuner geschikt voor satelliet en DVB-T voor ether signalen? Daarom hoopte ik op een support voor usb DVB-S tuner zodat deze dreambox ook als twintuner kan functioneren. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
Neptunus Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Ik ben maar wat blij met mijn DVB-t tuner in de DM8000. Ik neem veel op op deze tuner, geen films want de kwaliteit van de HD zenders is daarvoor veel beter maar wel veel content die ik overzet op de IPOD. Voordat ik de DVB-t tuner had liep ik nogal eens tegen capaciteitsproblemen. Ik zit er zelfs aan te denken een tweede DVB-t tuner plaatsen, moet nog even onderzoeken of dat op één antenne kan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen