blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 normaal staan de hulpbestanden in etc dus /etc/CCcam.prio #CAID PRIO FILE : /var/etc/CCcam.prio P: 0100:00006a ben gaan zoeken in var/etc naar CCcam.prio: niet gevonden Het enige wat ik vind is CCcam .cfg Ik heb de de Lan kabel 24 uur afgekoppeld en ik heb nog af en toe een freezer, ik heb gisteren een voetbalwedstrijd opgenomen en bekeken ( Hiervoor werd een schotel van 90 cm gebruikt ) en ook hier af en toe een freezertje Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Citaat: Ik heb de de Lan kabel 24 uur afgekoppeld en ik heb nog af en toe een freezer, minder dan voorheen? je kunt ook het netwerk uitschakelen via menu (tenminste kan ik dat met VTI) maar ja dat levert je niet veel op want de box is juist aardig MET netwerk. het afkoppelen zou enkel een bron van storing kunnen duiden een grotere schotel levert ook niets, nou dan ligt het ook niet aan je ontvangst {of je coax loopt langs een HF stoorbron} begrijp me goed, ik kan niet zomaar de oplossing bedenken, enkel wijzen op mogelijkheden, die lokaal onderzocht kunnen worden. EIT epg gebruik je al? uh de hulpbestanden van CCcam staan ook met pad aangegeven in de CCcam.cfg met een hekje ervoor (dus niet actief) stel ze verwijzen naar een ander pad zou je daar moeten kunnen zien waar je moet zoeken OF een CCcam.prio moet toevoegen. ciao ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 Het rare aan het hele verhaal is dat ik met mijn DB 7020 nergens last van heb gehad. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 jaaaaaaaaa maar dan had je de configuratiebestanden uit de dm7020 betreffende CCcam moeten nemen hetgeen ik ook gedaan heb (komende van dm7020) en met VTI 0.8 image + CCcam 2.1.4 geen enkel probleem zie inzake freezes of blokvorming der is iets wat je over het hoofd gezien hebt dat kun enkel jij constateren. ik stel dat het zeker niet de VU+ is wegens soortgelijke overstap. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 oke, heb je gelijk in ,alleen de DB is verkocht. Ik heb via Pli de CCcam erin gezet ( via de download ).verder niks. Had ik er nog iets bij moeten zetten Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 voor de goede orde zou je eerst de configuratie bestanden moeten laden en dan de CCcam zelf bij Pli is dat in een bestand samengevat als ik nu net soortgelijks lees bij dreamboxen... dm500s inzake Openpli dat er een hik-up was met updates en CCcam voor 20 april dan kun je evenwel ook proberen het VU+'je eens volledig nieuw te flashen met OpenPli nu of Met VTI 0.8 + drivers van 4.5 dvb-bcm7335.ko in beide is de config + CCcam te downloaden en bruikbaar. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 ik ga hem ff opnieuw flashen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast aart44 Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Heeft waarschijnlijk niets met de VU+ te maken die kleine freezes komen op elke box voor en niemand weet hoe het komt. Het vermoeden bij CDS is dat het komt van de EIT EPG dat er een relatie is tussen de uitgezonden EIT en de beeldonderbrekingen. Als proef wordt nu op de RTL op Astra1 transponder 97 de EIT EPG uitgezet tot maandag 26 april 09.00. Dus wie nog beeld onderbrekingen ziet op die transponder meld het even in dit topic, al geloof ik dat nu RTL in HD te krijgen is er niet veel meer naar de SD zenders zullen kijken.
blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 dit verhaal gaat alleen op voor de SD kanalen en niet voor de HD kanalen , neem ik aan . Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast aart44 Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Origineel bericht van: blitzteam dit verhaal gaat alleen op voor de SD kanalen en niet voor de HD kanalen , neem ik aan . De EIT EPG wordt uitgezonden zowel op SD als op HD.
metoo Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 de eit epg kun je toch ook op de box uitschakelen? dan weet je het zo ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
blitzteam Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 Hoe schakel ik deze uit met Pli Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
metoo Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 menu/instellingen/systeem/diversen bij diversen menu modus met knoppen links/rechts op expert zetten en via scrollen kom je de diverse epg instellingen vanzelf tegen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen