Ga naar inhoud


all_channel.dat/antenna_list.dat


sattools

Aanbevolen berichten

Vrienden, iemand een idee wat het precies voor bestanden zijn? (Ja ik weet dat het data bestanden zijn waar je zaplijst in staat) Ik wil namelijk een programma schrijven dat het wat makkelijker maakt voor DVB-C gebruikers om frequenties in te voeren, maar dan moet ik wel weten wat voor formaat die .dat files zijn. Vooralsnog kom ik er niet achter (ze zijn niet in te zien met bv kladblok). Als iemand mij verder kan helpen, graag. Groet, Sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: sattools
Vrienden, .... Als iemand mij verder kan helpen, graag. Groet, Sattools


Vriend, kameraad, makker,

Als je met notepad bezig bent om de bestanden te bekijken ipv met een hexeditor dan hoop ik dat je van programmeren meer verstand hebt. :D
Google maar eens op hexeditor dan vindt je wel een paar freeware versies. Ik gebruik Free Hex Editor Neo.

In de bijlage wat code waar je je mee kunt amuseren. whistle
all_channel.dat en DVBS.dat is te lezen en schrijven (zie main.c).
Hoe je antenna_list.dat leest heb ik nog niet gevonden maar dat zit vast wel ergens in verstopt. (Zie files in de bijlage).


Groeten

ZeKiteZ

my_all_channel.zip

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...