Gast dishman_ex5020 Geplaatst: 21 april 2010 Geplaatst: 21 april 2010 Na enige dagen te hebben gespeeld met m'n nieuwe tuner, heb ik het volgende gedaan: Eerst de belabberde originele image vervangen door openPli daarna importxmltv-plugin (epg via internet) (Rytec) Helaas werd na import de box niet in deepstandby teruggezet, dus nog een plugin er bij gegooid: elektro (power save). Eindelijk een automatisch startend EPG-importer (06:05) die op zijn beurt (06:20) weer in deepstandby wordt gezet. Lang leve de automatische zoektimers: nog even de autotimer-plugin erbij gezet en klaar is Kees. Deze combinatie heeft nu 2 dagen perfect gedraaid zonder problemen!!! Maar na een paar opnames wilde ik deze in subdirectories indelen, maar zie niet een (eenvoudige?) mogelijkheid om zelf subdirs aan te maken. Maar gelukkig bestaat er nog de plugin 'Suomipoeka'. Lijkt goed te draaien, maar kom nu tot de conclusie dat de box na xmltvimport niet meer in deepstandby gezet wordt! Doe ik wat verkeerd, of hebben elektro en suomipoeka een conflict? Misschien een tip voor het maken van subdirs, zodat ik suomipoeka kan laten vervallen en daardoor het probleem oplossen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen